دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ورود زنان به استادیوم ها برای همیشه ممنوع اعلام شد
2
ورود زنان به ورزشگاه ها و استادیوم ها برای همیشه منتفی و ممنوع شد با اعلام رسمی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال ورود زنان به استادیوم ها در رقابت های فوتبال باشگاهی به طور کل منتفی خواهد بود.

زنان هرگز نمیتوانند وارد استادیوم ها شوند و فوتبال تماشا کنند .

مجله دلگرم : با اعلام رسمی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال ورود زنان به استادیوم ها در رقابت های باشگاهی به طور کل منتفی خواهد بود.
ساختار فوتبال ایران به شکلی است که برای کوچک ترین تغییرات نیز تمامی ارکان فوتبال متحمل هزینه هایی سنگین می شوند، هزینه هایی که بعضا غیر قابل جبران خواهند بود و پیامدهای بسیار تلخ گسترده ای را به دنبال خود خواهد داشت!

ماجرای ورود زنان به استادیوم ها حداقل در رقابت های باشگاهی برای همیشه پرونده اش بسته شد تا دیگر هیچ اما و اگری در کار نباشد! چرا که غلامحسین زمان آبادی مشاور ویژه فرهنگی فدراسیون فوتبال به طور رسمی این خبر را تائید کرد تا دیگر فشاری از هیچ ارگان و سازمانی برای ورود دوباره زنان به ورزشگاه ها اعمال نشود.

در جملات زمان آبادی اما کلمات کلیدی مهمی وجود دارد! او به طور مشخص اشاره به رقابت های باشگاهی کرده است و نامی از رقابت های ملی به میان نیاورده است! این بدان معناست که باز هم به صورت گزینشی حضور بانوان وابسته به فدراسیون و تیم های ملی این سازمان می توانند در حدود جمعیتی اندک به استادیوم دعوت شوند تا فیفا در میان انبوه مردان تماشاگر ایرانی چند تن از بانوان برگزیده را هم ببیند و ذره بین خود را از روی نام ایران بردارد؛ اقدامی که کاملا مصلحتی می باشد و توضیح دیگری برای آن وجود ندارد!

انتظار ورود زنان به استادیوم ها را در رقابت های باشگاهی خود فدراسیون و شخص مهدی تاج بوجود آورد، چرا که او در خبری بی سابقه اعلام داشت ورود بانوان به استادیوم آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس و السد بلامانع است تا جنجالی بزرگ بوجود بیاید، از واکنش دادستان کشور تا هشدار های پی در پی برخی مسئولین و موافقت های برخی مدیران فوتبالی و ... که در آخر هم نتیجه همانی شد که همه به آن فکر می کردیم!

باید این واقعیت را پذیرفت که فدراسیون در مقطع کنونی از وحشت به تعلیق درآمدن و هشدار های پی در پی فیفا مجبور شده است همین تعداد اندک زنان برگزیده شده را به ورزشگاه ها بفرستد تا تصویری مصنوعی را از رعایت قوانین فیفا به ثبت برساند و پس از این به حالت گذشته بازگردد! ورود زنان به استادیوم ها هرگز و تحت هیچ شرایطی رقم نخواهد خورد! این کلام آخر است، پس بهتر است به آرامش مردان در استادیوم ها و امنیتشان بیاندیشیم!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits