دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خط خوردن اسم فرانچسکو توتی از فهرست آ اس رم
1
خط خوردن اسم فرانچسکو توتی از فهرست آ اس رم-فرانچسکو توتی -اسپالتی: توتی با ما تمرین خواهد کرد-نگاهی بر زندگی خصوصی فرانچسکو توتی اسطورۀ رم + عکس

خط خوردن اسم فرانچسکو توتی از فهرست آ اس رم

خط خوردن اسم فرانچسکو توتی از فهرست آ اس رم

رم پس از شکست از رئال در لیگ قهرمانان روزهای خوی را پشت سر نمی گذارد. ادامه نیمکت نشینی های کاپیتان توتی باعث شد او در مصاحبه با رای اسپورت سکوت خود را بکشند و صراحتا گفت که در برنامه های اسپالتی جایی ندارد و بهتر است از رم جدا شود. او از اینکه مربی جدید رم برخی صحبت ها را بجای رودررو گفتن در رسانه ها مطرح کرده، به شدت اظهار نارضایتی کرد.

ساعتی پیش رسانه های ایتالیایی خبر دادند که در نتیجه این مصاحبه، اسپالتی ترجیح داد توتی را از فهرست 18 نفره تیمش برای بازی مقابل پالرمو کنار گذاشته و او را روانه خانه کند که نشانه خشم او از اظهارات کاپیتان جالوروسی است. اسپالتی که بازی برابر پالرمو برای وی بسیار حیاتی است، اینگونه ترجیح داده است تا تیمش را از حواشی به دور نگاه دارد. باید منتظر عواقب این تصمیم عجیب اسپالتی در روزهای آتی باشیم.

خط خوردن اسم فرانچسکو توتی از فهرست آ اس رم
نگاهی بر زندگی خصوصی فرانچسکو توتی اسطورۀ رم ، با ایلاری بلاسی یکی از زیباترین مدل های ایتالیا که در حال حاضر مجری چند برنامه پر طرفدار در شبکه سراسری ایتالیا است ازدواج کرد . اولین فرزند این زوج (پسر ) به نام کریستین در ششم نوامبر 2005 بدنیا آمد. و بعد از مسابقات جام جهانی همسر او برای دومین باری باردار شد و آنها 9 ماه بعد فرزند دومشان را در کانون خانوادگی شان داشتند.توتی در ایتالیا به عنوان فردی کاملا خانواده دوست شناخته میشود.

طوری که از کوچکترین فرصت برای خلوت با خانوادۀ خود استفاده میکند و در مواقعی نیز فرزندادن و همسر او در استادیوم نظاره گر بازی فرانچسکو هستند! این محبت بین توتی و خانواده ی خود در دنیایی فوتبالی امروز که هر لحظه خبر جدایی بازیکنی معروف از همسرش شنیده میشود در نوع خود کم نظیر و قابل ستایش است.وتی یک مدرسه فوتبال به نام " شماره 10 " دایر کرده است و همچنین صاحب یک باشگاه موتور سواری به نام "توتی تاپ اسپورت " است .

خط خوردن اسم فرانچسکو توتی از فهرست آ اس رم

بهترین دوستش برادرش ریکارد است . او همیشه می گوید که برادرش در زمان کودکی بازیکن بهتری بوده است ولی شانس خوبی برای پیشرفت در این مسیر را نداشته است . ریکاردو در حال حاضر مدیر برنامه های توتی می باشداو همچنین با مربی سابق خود فابیو کاپلو روابط بدی دارد به این دلیل که کاپلو بدون هیچ اخطار قبلی باشگاه رم را ترک کرد و شرایط بدی را برای این تیم بوجود آورد .

بنا به رفتار تند و خشن توتی خیلی از بازیکنان از این تیم رفتنند و کمتر بازیکن جوانی است که او را الگوی خود قرار دهد چند ماه بعد از رفتارهای نا بهنجار او کاپلو ، امرسون برزیلی و یوناتان زبینا فرانسوی رم را به مقصد یونتوس ترک کردند . و تا امروز هم باشگاه رم و هم طرفدان این باشگاه این سه نفر را مرود غضب و توهین قرار می دهند .

گردآوری: مجله ی اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits