دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حرف های ناگفته ی مهاجم تیم ‌ملی
1
حرف های ناگفته ی مهاجم تیم ‌ملی-آزمون: من کجا، مسی کجا؟برای سفر به قطر هم باید آماده باشم، هم از روستوف اجازه -مهاجم تیم ‌ملی می‌گوید دوست دارد به پیراهن ایران خدمت کند

حرف های ناگفته ی مهاجم تیم ‌ملی

حرف های ناگفته ی مهاجم تیم ‌ملی

برای شما عزیزان حرف های ناگفته ی مهاجم تیم ‌ملی ایران را نیز در این بخش از سایت قرار داده ایم همچنین با ما همراه باشید و اخبار ورزشی را نیز دنبال کنید.درباره وضعیتش در نیم فصل نخست لیگ روسیه، نتایج فوق انتظار روستوف و مشکل همراهی‌اش با تیم ‌ملی امید در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک صحبت کرد.

* نیم فصل خوبی را روستوف در لیگ روسیه پشت سر گذاشت. قرار گرفتن در رتبه دوم نتیجه‌ای نبود که کسی انتظارش را داشته باشد.

سال گذشته در نیم فصل دوم که به روستوف آمدم، تقریبا همین بازیکنان در تیم بودند، اما فکر می‌کنم دلیل نتایجی که در این فصل رقم خورده سرمربی تیم باشد. روستوف با مشکل مالی مواجه است، ولی بازیکنان در نیم فصل اول با جان و دل برای تیم بازی کرده‌اند.

* تیم‌تان فصل قبل در روز آخر در لیگ برتر باقی ماند اما نتایجی که در نیم فصل دوم گرفتید قابل پیش‌بینی نبود.

بله. درست می‌گویید. ما نسبت به فصل قبل تنها چهار تغییر داشتیم که از این چهار بازیکن سه تای آن کلیدی هستند. قربان بردی‌اف، سرمربی تیم شرایط را دگرگون کرده است. فکر می‌کنم اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود نتایج بهتری هم رقم می‌خورد. مشکلات مالی کارمان را سخت کرده است، اما من امیدوارم که با حل این مشکل بتوانیم در نیم فصل دوم بهتر نتیجه‌ بگیریم.

* فکر می‌کنی امسال روستوف بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد؟

فکر نمی‌کنم تیم ما آمادگی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد و تلاشمان این است که سهمیه لیگ اروپا را بگیریم.

حرف های ناگفته ی مهاجم تیم ‌ملی

* شرایط خودت در نیم فصل اول چطور بود؟ چند روز پیش برخی از رسانه‌های روسی به تو لقب "مسی ایرانی" داده بودند.

این مقایسه به هیچ وجه درست نیست و من هم علاقه‌ای ندارم که چنین لقب‌هایی بگیرم. مسی کجا من کجا؟! ضمن این که سبک بازی من و مسی کاملا متفاوت است. به طور کل باید بگویم در نیم فصل امسال مصدومیت‌های زیادی داشتم و در خیلی از بازی‌ها با ریسک به میدان آمدم. دو بازی را هم که به خاطر مصدومیت از دست دادم. شرایط سختی بود، اما امیدوارم که بتوانم در نیم فصل دوم بازی‌های بیشتری را برای روستوف انجام بدهم.

* جراحی که به خاطر مشکل تنفسی بر روی بینی‌ات انجام دادی، چقدر می‌تواند به تو در نیم فصل دوم کمک کند.

پزشکم تاکید دارد که این جراحی می‌تواند کمک زیادی به من کند. در این مدت غیر از خانواده‌ام هیچ کس از این مشکل خبر نداشت، اما متاسفانه بعضی‌ها می‌گفتند که سردار بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست. به‌ هر‌ حال امیدوارم که بتوانم با این جراحی نیم فصل بهتری را داشته باشم.

* از چه زمانی تمریناتت را آغاز می‌کنی؟

اکنون در کنار خانواده‌ام مشغول استراحت هستم و کمی هم سوارکاری می‌کنم. فکر می‌کنم بتوانم از یک هفته‌ دیگر تمرینات انفرادی‌ام را آغاز کنم.

* درباره همراهی تیم امید در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک نیز حرف و حدیث‌های زیادی درباره شما و جهانبخش مطرح است. فکر می‌کنی بتوانی به همراه این تیم در مسابقات حاضر شوی؟

واقعیت این است که اجازه من برای حضور در انتخابی المپیک دست مسئولان باشگاه روستوف است. این ر‌قا‌بت‌ها انتخابی در تاریخ فیفا نیست و اگر قرار باشد که من تیم امید را همراهی کنم باید مسئولان با باشگاه و مربی‌ام صحبت کنند. ضمن این که به خاطر جراحی که انجام داده‌ام باید دوران نقاهتم را پشت سر بگذارم. اگر به آمادگی برسم و باشگاه هم اجازه حضورم را در قطر صادر کند دوست دارم به پرچم کشورم و پیراهن تیم ‌ملی خدمت کنم.

منبع: اخبار ورزشی - ایسنا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits