دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بستری شدن گابریل فرناندو + عکس
3
بستری شدن گابریل فرناندو + عکس-گابریل فرناندو ؛ آمار عجیب بازیکن برزیلی مدنظر-فرناندو گابریل -گابریل فرناندو آتز - فرناندو گابریل هافبک برزیلی مدنظر پرسپولیس -فرناندو گابریل برزیلی گزینه پرسپولیس برای خط هافبک

بستری شدن گابریل فرناندو + عکس

بستری شدن گابریل فرناندو + عکس

فرناندو گابریل بعدازظهر روز گذشته توسط پزشک متخصص فک و صورت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از رفع بیهوشی با خانواده‌اش دیدار و گفتگو کرد.همسر و دو دختر گابریل پس از عمل جراحی بر بالین وی حضور یافته و با او دیدار و گفتگو کردند. گابریل از خانواده‌اش درخواست کرد نگران نباشند و برای استراحت به منزل بازگردند.در این میان نگرانی دختر 4 ساله گابریل در نوع خود جالب به نظر می رسید.

بستری شدن گابریل فرناندو + عکس

او آنقدر از نظر عاطفی به پدر وابسته است که با گریه فراوان مادرش را راضی کرد تا او را به بیمارستان برساند.آخرین اخبار از این هافبک برزیلی حاکی از آن است که او حداقل تا پایان لیگ نمی تواند در میادین حاضر شود. گفتنی است گابریل بهترین خریدپرسپولیس در نیم فصل محسوب می شد.گابریل فرناندو (Fernando Gabriel Vougado Ribeiro) هافبک برزیلی مدنظر پرسپولیس، 26 ساله و 179 سانتیمتر قد دارد. گابریل در سال 2010 به تیم موگی میریم پیوست و در شش بازی در لیگ پائولیستای برزیل به میدان رفت

بستری شدن گابریل فرناندو + عکس

که حاصل آن چهار برد و دو باخت بود. فصل بعد به پارانا (سری ب برزیل) پیوست و در چهاربازی به طور کامل به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رساند. فصل بعد به فیگوییرنس پیوست و در لیگ کاتاریننس برزیل که یک لیگ محلی بین سری C و سری B است در پنج بازی در نهایت 140 دقیقه بازی کرد که حاصل آن چهار برد و یک تساوی بود و یک گل هم به ثمر رساندفصل بعد را به کریکوما (سری ب برزیل) پیوست و در سه بازی در مجموع 62 دقیقه به میدان رفت و یک گل زد. فصل 2013-2012 به براگانتیمو (سری ب برزیل) پیوست و در لیگ ب و لیگ پائولیستا در مجموع 42 بازی کرد و پنج کارت زرد گرفت و 11 گل زد.

بستری شدن گابریل فرناندو + عکس

فصل 2014-2013 در 24 سالگی به ایتونو پیوست و در لیگ پائولیستا 18 بازی کرد و چهار گل هم زد. سپس دوباره به پارانا برگشت و این بار 13 بازی کرد و دو گل زد. در فصل اخیر هم به خزرلنکران آذربایجان ملحق شدو درحالیکه در 12 بازی از دقیقه 1 تا 57 برای این تیم به میدان رفت، سه گل به ثمر رساند که البته سه امتیازی نبودندباید دید پرسپولیس در نهایت می تواند پس از تادئو یک بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیرد یا بازهم هزینه های هتل، حضور در اردو و بلیط هواپیما و در نهایت دیپورت عاید این تیم خواهد شد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits