دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیروزی بارسا در خانه اتلتیکو مادرید
0
پیروزی بارسا در خانه اتلتیکو مادرید - پیروزی بارسا در خانه اتلتیکو مادرید ارسلونا در یک-پیروزی-بارسا-خانه-اتلتیکو-مادرید
بارسلونا و اتلتیکو مادرید
پیروزی بارسا در خانه اتلتیکو مادرید
ارسلونا در یک بازی پربرخورد موفق شد اتلتیکو را در مجموع ۴-۲ شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام ، دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در حساسترین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در بازی برگشت در ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند، این در حالی بود که در بازی رفت، بارسا توانسته بود با یک گل میهمانش را شکست دهد.

مسابقه در نیمه اول عالی شروع شد و جذابیت در پایان این نیمه به حد اعلای خود رسید، اتلتیکو که نیاز به گل داشت، در همان ثانیه ۴۰ به گل رسید، فرناندو تورس که در اتلتیکو دوباره احیا شده است، در یک حرکت انفرادی با فریب ماسچرانو، به شکلی دیدنی دروازه تراشتگن را باز کرد تا همه چیز برای صعود میزبان مهیا شود.

اتلتیکو که بازی را عالی شروع کرده بود، به حملاتش ادامه داد تا اینکه در دقیقه نه مسابقه، بارسا روی ضدحمله ای برق آسا و با نبوغ مثلث آتشین خود توانست به گل تساوی و حیاتی بازی برسد، نیمار روی پاس سوارز تک به تک شد و بازی را ۱-۱ کرد. بعد از این گل اتلتیکو که نیاز به دو گل داشت تا بتواند صعود کند به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۳۰ به گل بعدی رسید.

خطای ماسچرانو روی خوان فران که البته مشکوک هم به نظر میرسید، از سوی داور پنالتی اعلام شد و رائول گارسیا توانست بازی را ۲-۱ کند تا باز هم امیدها در تیم سیمئونه زنده شود.

اتلتیکو که به یک گل دیگر نیاز داشت به حملاتش ادامه داد ولی مسابقه جذاب دو تیم در نیمه اول، باز با نقطه عطف دیگری روبرو شود، در دقیقه ۳۸ میراندا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بار دیگر شرایط به وضع سابق خود بازگردد.

اما اوضاع بدتر هم شد، در دقیقه ۴۱ نیمار باز هم گلزنی کرد، او که سابقه خوبی در گلزنی در ویسنته کالدرون دارد، یک بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد، تا نه تنها بارسا پیش بیفتد، بلکه این گل همچون آب سردی بر پیکره تیم میزبان باشد. اتلتیکو که بعد از دریافت این گل نیاز به سه گل برای صعود داشت، تاحدودی عصبی کار را دنبال میکرد و نیمه اول در حالی پایان یافت که کار به درگیری و بحث میان بازیکنان کشیده شد. در همین فاصله، داور گابی کاپیتان اتلتیکو را اخراج کرد.

اخراج گابی و سناریو اواخر نیمه اول، نسخه بازی را پیچید و اتلتیکو دیگر نمیتوانست شانسی برای خود قائل باشد. هر چقدر بازی در نیمه اول سریع، جذاب، پر تحرک و پر گل بود، نیمه دوم داستان برعکس شد، در این نیمه برخوردهای فیزیکی، خشونت، بازی ساکن و بدون گل را شاهد بودیم.

داور در این دیدار بیش از ده بار از کارت زرد خود استفاده کرد و در دقیقه ۸۳ با اخراج ماریو سوارز، اتلتیکو نه نفره کار را دنبال کرد.

در نهایت نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد و بارسا توانست با حساب ۴-۲ اتلتیکو، را شکست داده و راهی چهار تیم پایانی جام حذفی شود.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits