دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیروزی حدادی مقابل کاظمی در لیگ بسکتبال چین
0
پیروزی حدادی مقابل کاظمی در لیگ بسکتبال چین - پیروزی حدادی مقابل کاظمی در لیگ بسکتبال چین تیم ب-پیروزی-حدادی-مقابل-کاظمی-بسکتبال
پیروزی حدادی مقابل کاظمی در لیگ بسکتبال چین
پیروزی حدادی مقابل کاظمی در لیگ بسکتبال چین
تیم بسکتبال کینگ دائو با حامد حدادی مقابل یاران ارسلان کاظمی در لیگ چین به برتری رسید.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم های چونگ‌کینگ و کینگ‌دائو که ارسلان کاظمی و حدادی را در اختیار دارند مقابل هم به میدان رفتند. در این بازی یاران حامد حدادی در کینگ دائو موفق شدند یاران ارسلان کاظمی را 134 بر 119 از پیش رو بردارند. حدادی در این مسابقه 42 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و 20 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و 6 بلاک شات داشت. ارسلان کاظمی هم 41 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و در این مدت 14 امتیاز، 10 ریباند، 5 پاس و یک توپ ربایی داشت. تنگ شی هم که مهدی کامرانی را در اختیار دارد مقابل ژی جیانگ 128 بر 110 به برتری رسید. کامرانی در این بازی 14 امتیاز، 2 ریباند، 6 پاس منجر به گل و 4 توپ ربایی داشت.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits