دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تساوی هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال در دیدار خیرخواهانه
0
تساوی هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال در دیدار خیرخواهانه - تساوی هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال در دیدار خیرخوا-تساوی-هنرمندان-پیشکسوتان-فوتبال-دیدار-خیرخواهانه
تساوی هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال در دیدار خیرخواهانه
تساوی هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال در دیدار خیرخواهانه
دیدار خیریه تیم های هنرمندان موسیقی و سینما با پیشکسوتان فوتبال به تساوی رسید.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم های هنرمندان موسیقی و سینما با پیشکسوتان تیم ملی فوتبال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی، مرتضی پاشایی و مجید بهرامی که تمامی آنها به دلیل سرطان دار فانی را وداع کرده بودند، عصر امروز در تالار هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد که در پایان با حساب 6 بر 6 به مساوی انجامید.

در این دیدار که بلیت فروشی حاصل آن به موسسه محک می رسید برای تیم هنرمندان مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، مهدی هاشمی نسب، آتیلا حجازی، اسماعیل هلالی، علی چینی، محمد خرمگاه، محسن گروسی، محمدرضا مهدوی، رضا یزدانی، تراب پور، سعید رمضانی، عادل فردوسی پور، علی انصاریان، هادی طباطبایی به میدان رفتند و در تیم هنرمندان نیز نفراتی چون وحید شمسایی، علی لهراسبی، نیما نکیسا، امیر نوری، مهدی شیری، مهرداد میناوند، فرهاد جم، پویا امینی، بهزاد محمدی حضور داشتند.

هر چند این بازی دوستانه بود اما از هیجان بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم برای برد تلاش می کردند.

در برخی مواقع خطاهایی صورت گرفته که اعتراض بازیکنان را در پی داشت. تماشاگران نیز هر دو تیم را تشویق می کردند. داور این بازی هم فنایی از پیشکسوتان داوری ایران بود.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits