دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نجف نژاد: نتایج استقلال خوب نیست اما قابل جبران است
0
نجف نژاد: نتایج استقلال خوب نیست اما قابل جبران است - نجف نژاد: نتایج استقلال خوب نیست اما قابل جبران ا-نژاد-نتایج-استقلال-جبران
مهرداد نجف‌نژاد
نجف نژاد: نتایج استقلال خوب نیست اما قابل جبران است
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از انتخاب و حضورم به عنوان ریاست هیأت مدیره بی اطلاع هستم.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از فارس ، صبح امروز شایعاتی پیرامون بازگشت مهرداد نجف نژاد به عنوان رئیس هیأت مدیره استقلال مطرح شد و حتی گفته می شود با توجه به واگذاری استقلال به بخش خصوصی هیأت مدیره این باشگاه باید از 9 به 7 نفر کاهش پیدا کند.

مقداد نجف نژاد عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این سوال که آیا از بازگشت خود به عنوان ریاست هیأت مدیره این باشگاه مطلع است یا خیر، گفت: من از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و اصلا در جریان آن نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا قرار است آقایان صاحب پناه و نثاری از استقلال بروند و شما مجددا به عنوان هیأت مدیره انتخاب شوید، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و من از ماجراهایی که پیرامون هیأت مدیره مطرح می شود اطلاعی ندارم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا قرار است وزیر ورزش و جوانان طی هفته های آتی برای پاسخگویی به محل خانه ملت برود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه من تصادف کردم و چند روزی از شرایط خوبی برخوردار نبودم هنوز در این مورد برنامه ریزی انجام ندادم.

به گزارش فارس، امیررضا خادم امروز در گفت وگو با فارس مدعی شد که اگر تغییراتی در هیأت مدیره صورت بگیرد و تعداد نفرات کاهش پیدا کند این نظریه باشگاه استقلال و سایر اعضا است و نجف نژاد در خصوص این موضوع و اظهارنظر خادم، گفت: من نمی خواهم وارد این مقوله ها شوم چون از آنها اطلاعی هم ندارم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکست آبی پوشان در دربی پایتخت، گفت: به نظرم نتیجه خوب نبود ولی بازی بد نبود. مردم دوست داشتند یک تیم برنده از زمین خارج شود و حریف هم بهتر از استقلال بازی کرد ولی در مجموع چون مردم از بازی راضی بودند من هم راضی ام هر چند نتیجه مناسبی کسب نکردیم اما فکر می کنم طرفداران از بازی استقلال راضی بودند.

وی در پایان در خصوص اینکه نظرش در مورد نتایج استقلال طی هفته های گذشته چیست، گفت: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم اما از پتانسیلی که از مجموعه تیم سراغ دارم می توانیم جبران کنیم. استقلال در جدول جایگاه بدی ندارد و فاصله امتیازاتش با رقبا کم است. به همین دلیل اعتقاد داردم تیم می تواند نتایج هفته های اخیر را جبران کند.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits