دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آلگری: پوگبا پتانسیل تبدیل شدن به بهترین هافبک دنیا را دارد
0
آلگری: پوگبا پتانسیل تبدیل شدن به بهترین هافبک دنیا را دارد - آلگری: پوگبا پتانسیل تبدیل شدن به بهترین هافبک دن-آلگری-پوگبا-پتانسیل-تبدیل-بهترین-هافبک
آلگری
آلگری: پوگبا پتانسیل تبدیل شدن به بهترین هافبک دنیا را دارد
سرمربی یوونتوس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش و به خصوص پل پوگبا در بازی برابر لاتزیو، این بازیکن فرانسوی را مستعد تبدیل شدن به بهترین هافبک دنیا دانست.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام، در شب درخشش پل پوگبا و دو گلی که او و گل دیگری که کارلوس توس به ثمر رساندند، یوونتوس توانست میزبان خود لاتزیو را با نتیجه 3 بر صفر شکست و به پیشتازی اش در کورس کسب اسکودتو در فصل جاری سری A ادامه دهد.

بانوی پیر با سه امتیازی که در استادیو المپیکو کسب کرد 31 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رقابت ها به سه امتیاز افزایش داد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در پایان بازی در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پیش از هر چیز به تمجید از هافبک جوان فرانسوی تیمش پرداخت و گفت: پوگبا عالی بازی کرد اما پتانسیل بهتر از این بازی کردن را هم دارد تا به قویترین هافبک دنیا تبدیل شود. او با ریتم و سرعتی مناسب در حمله و دفاع بازی می کرد و به نظر من این بهترین بازی اش در این فصل بوده است.

بانوی پیر از زمانی که سیستم سه دفاعه پیشین خود (سیستم بازی تیم تحت هدایت آنتونیو کونته) را کنار گذاشته و با سیستم درخت کریسمس بازی کرده است، مسلط تر از قبل نشان داده است.

آلگری دراین باره هم اظهار داشت: عملکرد تیم خوب بود و زمانی که لازم بود در فاز دفاعی قرار می گرفت. به نظر من بازی یوونتوس با توجه به پاس های خوبی که میان بازیکنان مان رد و بدل شد قابل قبول بود. در نیمه نخست بازی کمی به دردسر افتادیم و چند بار با پاس های اشتباه خودمان را به دردسر انداختیم اما اوضاع دوباره روبه راه شد. بازیکنان مان سخت تلاش کردند و ماتیلو پس از ورودش به میدان نزدیک بود یک گل بزند. کسب پیروزی در زمین چنین حریف سرسختی اهمیت مضاعفی دارد به خصوص که رم هم قبل از ما توانسته بود بازی اش را ببرد.

سرمربی پیشین میلان درباره عملکرد آندره آ پیرلو که پس از دو هفته دوری از میادین دوباره به ترکیب راه راه پوشان برگشت عنوان کرد: پیرلو 10 روز در کنار ما تمرین نداشته بود اما عملکردش در این بازی خوب بود و زمانی که ما یک یار اضافی میان خط میانی و دفاع مان گذاشتیم طبیعی بود که فضای بیشتری داشته باشیم و راحت تر توپ را نگه داریم.

آلگری در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می کنم که بدترین بازی های ما در این فصل برابر امپولی، جنوا و المپیاکوس بوده است. چه با سه مدافع بازی کنیم چه با چهار مدافع، ما همیشه توپ را به خوبی در سرتاسر زمین گردانده ایم. با یک مهره اضافی در خط حمله شما باید سخت تر کار کنید اما ارزشش را دارد که گزینه های بیشتری در فاز هجومی داشته باشیم. پیروزی (7 بر صفر) هفته گذشته مان برابر پارما شاید آسان به نظر رسیده باشد اما اصلاً اینطور نبود، چون این تیم به تازگی از پیروزی اش برابر اینتر روحیه گرفته بود. ما باید به سختکوشی مان ادامه دهیم و هرچه این روند بیشتر ادامه داشته باشد، کمتر به زحمت خواهیم افتاد.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits