دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دخه‌آ: جدایی‌ام از منچستریونایتد شایعه است
0
دخه‌آ: جدایی‌ام از منچستریونایتد شایعه است - دخه‌آ: جدایی‌ام از منچستریونایتد شایعه است سنگربا-جدایی-منچستریونایتد-شایعه
 داوید دخه‌آ
دخه‌آ: جدایی‌ام از منچستریونایتد شایعه است
سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ شایعه جدایی اش از این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام ، در هفته های اخیر شایعه جدایی داوید دخه آ از منچستریونایتد و پیوستنش به رئال مادرید مطرح شد، این در حالی است که سنگربان اسپانیایی من یونایتد تا تاریخ 30 ژوئن 2016 با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

داوید دخه آ در گفت و گو با نشریه «کیکر» آلمان در خصوص احتمال جدایی ‎اش از جمع شیاطین سرخ گفت: همه اخباری که در هفته های اخیر منتشر شده شایعه است. باید بگویم از بودن در منچستریونایتد خوشحالم.

وی همچنین در خصوص وضعیت منچستریونایتد که پس از گذشت هشت هفته از رقابت های لیگ برتر با 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی این رقابت ها جای دارد، عنوان کرد: مشکلات ابتدایی فصل زیرنظر مربی جدید که ایده های نویی هم دارد،کاملاً طبیعی است.

سنگربان 23 ساله سرخپوشان منچستر افزود: این فرآیندی است که فن خال هم همیشه بر آن تأکید دارد و به ما می گوید که رفته رفته بهتر خواهیم شد ولی نیاز به زمان داریم. شک نکنید که منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا بازخواهد گشت.

دخه آ تصریح کرد: دوران اول حضورم در اولدترافورد خیلی سخت بود ولی فرگوسن همیشه پشتم بود. سرالکس مرا از گزند انتقادات محافظت کرد و تا زمانی که در منچستریونایتد جا بیافتم، صبر کرد.

دروازه بان پیشین اتلتیکومادرید در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید قدردان انتقاداتی که از من می شد باشم، چون باعث قوی تر شدنم شد. دروازه بانی پست حساسی است و ممکن است در این پست مرتکب اشتباه شوید ولی با اشتباهات است که یک فوتبالیست پیشرفت می کند و حالا من هم بهتر شده ام.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits