دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کی روش نظاره گر بازی پرسپولیس و راه اهن
0
کی روش نظاره گر بازی پرسپولیس و راه اهن - کی روش نظاره گر بازی پرسپولیس و راه اهن سرم-نظاره-بازی-پرسپولیس
کارلوس کی روش
کی روش نظاره گر بازی پرسپولیس و راه اهن
سرمربی تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدار راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه تختی حضور یافت.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از تسنیم ، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به محض حضور احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانان راه آهن به شدت کاپیتان پیشین پرسپولیس را مورد تشویق خود قرار دادند و عابدزاده هم به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* کارلوس کی روش برای تماشای دیدار دو تیم راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه تختی حاضر شد. سرمربی تیم ملی بعد از حضور در ورزشگاه فهرست اسامی بازیکنان دو تیم را توسط مترجمش از خبرنگاران دریافت کرد.

* نادر باقری مربی دروازه بانان پرسپولیس پیش از ورود به زمین با سوشا مکانی در راهروی ورزشگاه تختی صحبت می کرد.

* پس از حضور عابدزاده در زمین 3 تن از مسئول تدارکات پرسپولیس به سمت او رفتند. نکته جالب اینجا بود که یکی از این مسئولان مقابل پای عابدزاده زانو زد و او را به آغوش کشید.

* امیر عابدزاده دروازه بان پیشین پرسپولیس و کنونی راه آهن با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش انجام داد. وی هنگام گرم کردن با استفاده از تیر افقی دروازه چندین بار حرکت بارفیکس انجام داد.

* نیلسون برای دقایقی با احمدرضا عابدزاده خوش و بش کرد.

* هنگامی که نادر باقری و سوشا مکانی مشغول گرم کردن بودن نیلسون برای دقایقی دور از آنها ایستاده بود و اصلا در گرم کردن شرکت نکرد. وی وقتی متوجه شده بود در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد ناراحتی اش را اعلام کرده بود.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits