دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مخالفت مجدد فیفا با تحریم جام جهانی ۲۰۱۸
0
مخالفت مجدد فیفا با تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ - مخالفت مجدد فیفا با تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ رئیس سوئ-مخالفت-مجدد-فیفا-تحریم-جهانی
سپ بلاتر
مخالفت مجدد فیفا با تحریم جام جهانی ۲۰۱۸
رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال یکبار دیگر با تحریم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مخالفت کرد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام،«سپ بلاتر» در مراسمی که در «کیتسل بوئل» آلمان به مناسبت یادبود از قیصر فرانتس بکن باوئر، چهره افسانه ای واسطوره ای فوتبال ژرمن ها برپا شده بود، دخالت امور سیاسی را در ورزش رد کرد.او همچنان از برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه با وجود بحران اوکراین سخن گفت.

وی اظهار داشت: تحریم یک دوره مسابقات ورزشی تاکنون برای هیچ کشوری ثمر نداشته است. اکنون در وضعیتی هستیم که باید به برگزارکنندگان دو جام جهانی 2018 و 2022 در روسیه و قطر اعتماد و اطمینان خود را نشان دهیم. به اعتقاد من برای برگزاری مسابقات جام جهانی در روسیه شکی وجود ندارد.
همچنین در این مراسم «ولفگانگ نیرس باخ»، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از موضع گیری بلاتر در قبال مساله بحران سیاسی اوکراین و برگزاری جام جهانی 4 سال بعد، حمایت کرد.

وی گفت: با توجه به تحریم المپیک تابستانی 34 سال قبل در مسکو، می توان گفت هیچ ثمره ای در سال 1980 به همراه نداشت و تنها به ورزشکاران لطمه زد.

این مقام ادامه داد: آن موقع برخی فکر می کردند اگر تحریم ورزشی صورت گیرد، بر سیاست اعمال فشار خواهد شد. با آن تجربه اکنون هیچیک از ما، واژه تحریم را برزبان نمی تواند برزبان بیاورد. ضمن آنکه در سیاست نیز از تحریم نباید حرف زد.

مدیر 63 ساله ژرمن ها افزود: باید حد و حدود ورزش را خوب شناخت. فوتبال شاید بتواند باعث تغییر در جهان شود اما خود به تنهایی تاثیرگذار نخواهد بود.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits