دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حمایت هواداران از پرسپولیس در تمرین امروز
0
حمایت هواداران از پرسپولیس در تمرین امروز - حمایت هواداران از پرسپولیس در تمرین امروز ت-حمایت-هواداران-پرسپولیس-تمرین-امروز
تمرین پرسپولیس
حمایت هواداران از پرسپولیس در تمرین امروز
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از تسنیم ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد در شرایطی که دو روز تا اولین بازی لیگ سرخپوشان مانده شاگردان دایی امروز مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند. علی دایی خودش در طول تمرین بارها مسائل و نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.

* مهدی دغاغله مهاجم مصدوم پرسپولیس امروز پس از اینکه چند دقیقه ای را به طور اختصاصی دور زمین دوید مانند روزهای گذشته به فیزیوتراپی مشغول شد.

* هوادارانی که خود را مقابل ورزشگاه درفشی فر رسانده بودند ضمن حمایت از پرسپولیس از بازیکنان درخواست داشتند تا مقابل نفت بهترین نمایش شان را ادامه دهند و به پیروزی برسند.

* دروازه بان های پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

* به گفته مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس مایکل اومانیا مدافع تیم ملی فوتبال کاستاریکا اوایل هفته آینده برای مذاکره و امضای قرارداد با این باشگاه به تهران سفر می کند البته قرار بود این بازیکن در هفته جاری به تهران بیاید اما به خاطر اینکه در تعطیلات پس از مسابقات جام جهانی بسر می برد، آمدنش به ایران چند روزی دیرتر شد.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits