دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیانیه سازمان لیگ در مورد بودجه باشگاه‌ها
0
بیانیه سازمان لیگ در مورد بودجه باشگاه‌ها - بیانیه سازمان لیگ در مورد بودجه باشگاه‌ها سازمان -بیانیه-سازمان-مورد-بودجه-باشگاه
سازمان لیگ فوتبال
بیانیه سازمان لیگ در مورد بودجه باشگاه‌ها
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد مسائل سقف بودجه باشگاه ها بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از سایت سازمان لیگ، متن کامل این بیانیه بشرح ذیل است:

1- با توجه به حساسیت جامعه و نهادهای ذیربط از جمله وزارت محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، سازمان محترم بازرسی و مجلس محترم شورای اسلامی مبنی بر ایجاد ساز و کار لازم جهت جلوگیری از روند افزایش بی رویه دستمزدهای ورزشکاران و مربیان و کادر باشگاه های فوتبال، آئین نامه تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها تنظیم، تصویب و ابلاغ شده و همه دست اندرکاران و مسئولان مربوطه موظف به اجرای آن شدند.

2- کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و فیفا نیز برای جلوگیری از افزایش هزینه های بی رویه و انفجار دستمزدها و نیز به دلیل بروز مشکلات اقتصادی عدیده و بدهی های انباشته شده برای باشگاه ها، طی مقررات ابلاغی بر تعیین سقف بودجه تاکید و مصرانه پیگیری می کند.

3- در روزهای اخیر جریانی به منظور تخطئه این اقدام قانونی و فنی با ایجاد شک و تردید مکرر و اشکالات احتمالی موضوع را به چالش کشانده و اصل اقدامات صورت گرفته در راستای سازماندهی دستمزدها و بودجه باشگاه ها را مورد هدف قرار داد که هیئت رئیسه سازمان لیگ مجددا ًضمن تاکید بر مصوبه قبلی که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون و به تائید وزارت محترم ورزش و جوانان نیز رسیده طی مصوبه ای ضمن تاکید بر راستی آزمایی قراردادها و بودجه اعلام شده باشگاه ها فهرستی از اقدامات و جرایم بازدارنده را جهت افراد مسئول و باشگاه هایی که احتمالاً مرتکب تخلف شده اند. به شرح ذیل مصوب و قاطعانه در اجرای آن اهتمام دارد.

4- راستی آزمایی قراردادها و بودجه باشگاه ها توسط کمیته نقل و انتقالات، کمیته نظارت و بازرسی-صیانت از سلامت لیگ و نهادهای نظارتی مرتبط

5- تعیین میزان و نحوه تخلف

6- اخطار کتبی برای اصلاح قراردادها و بودجه ظرف مدت یک هفته

7- در صورت هرگونه تخلف معرفی به نهادهای نظارتی جهت برخورد با هیئت مدیره و مدیرعامل

8- جلوگیری از هرگونه نقل و انتقال باشگاه در طول فصل (بازیکن داخلی و خارجی)

9- اعمال مقررات و جریمه مالی از طریق مبادی ذیصلاح

10- رد صلاحیت جهت ادامه فعالیت مدیرعامل و رئیس و اعضاء هیئت مدیره

11- تجدید نظر در صدور مجوز فعالیت باشگاه در لیگ حرفه ای

بدینوسیله از همه دلسوزان فوتبال کشور که مشتاق فوتبالی کیفی و باشگاه های توانمند و به دور از بدهکاری های انباشته و مشکلات اجرایی هستند به ویژه جامعه دلسوز مطبوعات و رسانه ها استدعا دارد در راستای مساعدت به موفقیت این اقدام همراهی لازم را معمول کنند و هرگونه اطلاعات مربوط به تخلفات احتمالی را از طریق Email: Email_nezarat و یا ارسال نامه به آدرس: خیابان ملاصدرا-خیابان شیخ بهایی-ضلع غربی میدان شیخ بهایی-پلاک26. کدپستی: 1993-864713 سازمان لیگ فوتبال ایران با شماره تلفن 88055632 اطلاع رسانی کنند.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits