دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
صربستان قهرمان مسابقات واترپلوی اروپا شد
0
صربستان قهرمان مسابقات واترپلوی اروپا شد - صربستان قهرمان مسابقات واترپلوی اروپا شد تیم ملی -صربستان-قهرمان-مسابقات-واترپلوی-اروپا
واترپلو
صربستان قهرمان مسابقات واترپلوی اروپا شد
تیم ملی واترپلوی صربستان با پیروزی بر مجارستان فاتح رقابت های واترپلو قهرمانی مردان اروپا شد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، رقابت های قهرمانی واترپلو اروپا به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست برگزار شد. در پایان این مسابقات که 2 هفته به طول انجامید، صربستان با شکست مجارستان میزبان عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد. این ششمین قهرمانی صرب ها در مسابقات قهرمانی اروپا به شمار می رود.

در بازی فینال و در حضور تماشاگران پرشور مجار، تیم ملی صربستان با حساب 12 بر 7 مجارستان را شکست داد تا پس از قهرمانی در لیگ جهانی واترپلو بر سکوی افتخار اروپا نیز بایستد.

در بازی رده بندی نیز تیم ملی ایتالیا با پیروزی 11 بر 9 مقابل مونته نگرو به نشان برنز این دوره از رقابت ها دست یافت. در پایان این مسابقات نیز به مانند لیگ جهانی واترپلو "دنیل وارگا" از مجارستان به عنوان با ارزش ترین بازیکن انتخاب شد و "گوجکو پیجتلوویچ" صرب نیز عنوان بهترین دروازه بان را از آن خود کرد.

مسابقات قهرمانی واترپلو اروپا با سابقه ای نزدیک به یک قرن (1926 تا کنون) همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. با نگاهی به جدول مدال آوران این مسابقات می بینیم تیم مجارستان با 23 مدال که شامل 12 طلا، 6 نقره و 5 برنز می شود پرافتخارترین تیم در این مسابقات است. صربستان رقیب همیشگی آن ها نیزبا 6 طلا، 9 نقره و 5 برنز و مجموع 20 مدال نزدیک ترین تعقیب کننده مجارستان است.

رده بندی تیم ها در مسابقات قهرمانی واترپلوی اروپا 2014 به شرح زیر است:

1. صربستان
2. مجارستان
3. ایتالیا
4. مونته نگرو
5. کرواسی
6. یونان
7. اسپانیا
8. رومانی
9. آلمان
10. فرانسه
11. روسیه
12. گرجستان


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits