دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیام رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا در آستانه شروع مسابقات
0
پیام رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا در آستانه شروع مسابقات - پیام رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا در آستانه شروع م-پیام-رئیس-کنفدراسیون-هندبال-آسیا-آستانه
هندبال
پیام رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا در آستانه شروع مسابقات
رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا در آستانه شروع مسابقات هرمانی جوانان آسیا در تبریز پیامی صادر کرد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام،تنها 5 روز دیگر به آغاز چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان پسر آسیا در تبریز باقی مانده و در همین راستا رئیس فدراسیون هندبال آسیا پیامی را صادر کرد. شیخ احمد الفهد الصباح گفت: چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا، صلح، اخلاقیات و روابط خوب را بین ملل مختلف ایجاد می کند.

وی در پیام خود آورده است: به نمایندگی از طرف فدراسیون هندبال آسیا افتخار دارم به مناسبت چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا این پیغام را صادر کنم. این رویداد فرصتی خواهد بود برای ورزشکاران این گروه سنی تا مهارت های انفرادی و گروهی خود را در طول مسابقه به نمایش بگذارند و بازی جوانمردانه را در رقابت ها ارتقا داده و صلح، اخلاقیات و روابط خوب را بین ملل مختلف ایجاد نمایند. جهان امروزی به همدردی، همکاری و رقابت جوانمردانه بیشتر از هر زمانی نیاز دارد و جوانان نقش بسزایی در تشخیص این موضوع دارند. شیخ احمد الفهد الصباح، رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا ادامه داد: بنده بسیار خوشحالم که فدراسیون هندبال ایران آمادگی خود را برای برگزاری این رویداد بزرگ اعلام نموده است که امیدوارم در ارتقاء و پیشرفت ورزش مورد علاقه هندبال در سطح آسیا موثر واقع شود و از مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به جهت میزبانی این رویداد با ارزش سپاسگزارم و هیچ شکی نیست که این رقابت ها در نهایت موفقیت برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین این فرصت را غنیمت شمرده از فدراسیون جهانی هندبال به جهت حمایت و راهنمایی هایشان در راستای ارتقاء ورزش هندبال در سطح جهانی و همچنین در سطح قاره آسیا تقدیر و تشکر می نمایم و در پایان از طرف خودم و کنفدراسیون هندبال آسیا با آرزوی موفقیت برای تیم های شرکت کننده، داوران، مسئولان و کمیته برگزاری، از ایشان تقاضا دارم با نهایت تلاش خودشان ورزش هندبال را به عنوان یک ورزش جذاب حفظ کرده و برای تماشاگران رقابتی فراموش نشدنی و مُهیج ارائه نمایند.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits