دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 - لیو - قول دو طلا در قایق تک‌نفره را داده است
0
- لیو - قول دو طلا در قایق تک‌نفره را داده است - "لیو" قول دو طلا در قایق تک‌نفره را داده است مربی-قایق-نفره
روئینگ
"لیو" قول دو طلا در قایق تک‌نفره را داده است
مربی تیم ملی روئینگ گفت: مربی چینی قول داده ایران در قایق تک نفره سبک و سنگین وزن در بازی های آسیایی به مدال طلا خواهد رسید.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام،علی قرائت درباره اعزام شادی و حبیبیان به چین برای برگزاری اردو گفت: ویزای آنها آمده و منتظر هستیم تا کمیته ملی المپیک برایشان بلیت تهیه کند. البته این هفته ویزای ورزشکاران ما هم می رسد و همه با هم به چین می رویم.

وی ادامه داد: در این اردو 8 ورزشکار در قایق های تک نفره سبک و سنگین وزن، 2 نفره و 4 نفره سنگین وزن حضور خواهند داشت. در حال حاضر ورزشکاران ما به ویژه قایق 4 نفره شرایط خوبی دارند.

مربی تیم ملی روئینگ درباره مربیگری قایق های مختلف، اظهار داشت: روئینگ 8 نفره در حال حاضر با شخرت تمرین می کند. هدایت قایق های تک نفره هم برعهده لیو چیون است. من با قایق 4 نفره کار می کنم و درباره قایق دو نفره هم باید همفکری کنیم تا ببینیم چه خواهد شد.

قرائت درباره وضعیت روئینگی ها، عنوان کرد: در دوره این بازی ها شادی به مدال طلا رسید. حبیبیان هم در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا را کسب کرده است. هر دو قایقران وضعیت خوبی دارند و لیو قول داده این دو در بازی های آسیایی طلا بگیرند. در دو نفره شرایط سختی داریم، اما در 4 نفره شرایط برای کسب مدال وجود دارد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. در روئینگ 8 نفره هم مربی خارجی قول مدال داده است.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits