دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دروازه‌بان برزیلی مورد تائید تارتار قرار گرفت
0
دروازه‌بان برزیلی مورد تائید تارتار قرار گرفت - دروازه‌بان برزیلی مورد تائید تارتار قرار گرفت درو-دروازه-برزیلی-مورد-تائید-تارتار-قرار
تیم گسترش فولاد
دروازه‌بان برزیلی مورد تائید تارتار قرار گرفت
دروازه بان برزیلی مورد تائید کادرفنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قرار گرفت و قرار است قراردادش به زودی ثبت شود.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از خبرگزاری فارس، کاروان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی ترکیه شده بود شب گذشته به تبریز باز گشت.

مهدی تارتار سرمربی این تیم به همین دلیل به بازیکنانش استراحت داده و تمرین امروز این تیم تعطیل است. البته از فردا بازیکنان گسترش فولاد تبریز برای بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر تمرینات شان را در تبریز از سر خواهند گرفت.

همچنین دروازه بان برزیلی که در تمرینات گسترش فولاد شرکت می کرد مورد تائید مهدی تارتار قرار گرفته و قرار است قرارداد ماکس اندرسون هم به زودی ثبت شود تا این دروازه بان مشکلی برای همراهی تیمش در لیگ برتر نداشته باشد.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits