دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
در صورت وجود مشکل شدیدا متضرر می‌شویم
0
در صورت وجود مشکل شدیدا متضرر می‌شویم - در صورت وجود مشکل شدیدا متضرر می‌شویم معاون باشگا-صورت-وجود-مشکل-شدیدا-متضرر-شویم
 اسماعیل عسگریان
در صورت وجود مشکل شدیدا متضرر می‌شویم
معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: سازمان لیگ و مهدی تاج اعلام کردند که حوزه نظام وظیفه قصد بررسی مدارک پایان خدمت بختیار رحمانی را دارد.

به گزارش دلگرم به نقل از ایفنام و به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل عسگریان در مورد اینکه گفته می شود کارت پایان خدمت بختیار رحمانی مشکل دارد، عنوان کرد: این خبر را از مهدی تاج شنیدیم و سازمان لیگ اعلام کرده حوزه نظام وظیفه می خواهد پایان خدمت رحمانی را بار دیگر بررسی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به همین دلیل قرارداد رحمانی منتشر نشده است، عنوان کرد: بله به خاطر مشخص نبودن وضعیت این بازیکن قرارداد او را اعلام نکردیم.

معاون باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از تاج شنیدیم که مدارک این بازیکن باید بار دیگر بررسی شود، از صحت و سقم این مسئله که کارت پایان خدمت رحمانی مشکل دارد بی خبریم.

عسگریان در پاسخ به این سؤال که در صورت محرز شدن مشکل کارت پایان خدمت رحمانی آیا این بازیکن می تواند برای تیمش به میدان برود، اظهار داشت: این مسئله را قانون مشخص می کند. اگر او سرباز باشد مسئله فرق می کند و سازمان لیگ تصمیم می گیرد که چه شرایطی حاکم باشد.

وی در مورد اینکه فصل نقل و انتقالات تمام شده و در صورت اثبات مشکل کارت پایان خدمت رحمانی فولاد خوزستان متضرر می شود و آیا رایزنی برای این مسئله انجام داده اند، خاطرنشان کرد: شدیدا از این مسئله متضرر می شویم، هنوز چیزی قطعی نشده که بخواهیم رایزنی کنیم. باید ببینیم شرایط چطور می شود تا در این مورد فکری انجام دهیم.

معاون باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا باشگاه بازیکن جدیدی به این تیم اضافه می شود، گفت: فرصت نقل و انتقالات بازیکنان داخلی تمام شده اما احتمال جذب بازیکن خارجی و یک مهاجم نوک خط حمله وجود دارد.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits