دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سازمان زندان‌ها افراد نفوذی را به مقامات قضایی تحویل دهد
0
سازمان زندان‌ها افراد نفوذی را به مقامات قضایی تحویل دهد - عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملی-سازمان-زندان-افراد-نفوذی-مقامات-قضایی

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملین این اتفاق، کارکنان سازمان زندان‌ها هستند و این سازمان باید افراد نفوذی را هرچه سریع‌تر به مقامات قضایی تحویل دهد.

سازمان زندان‌ها افراد نفوذی را به مقامات قضایی تحویل دهد"محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به حادثه بند۳۵۰ زندان اوین اظهار داشت: عاملین این اتفاق، کارکنان سازمان زندان‌ها هستند و این سازمان باید افراد نفوذی را هرچه سریع‌تر به مقامات قضایی تحویل دهد.

وی ادامه داد: اتفاق رخ داده در بند۳۵۰ زندان اوین جرمی امنیتی بوده و امری نسیت که سازمان زندان‌ها بتواند به تنهایی با آن برخورد و باید این کار را به مقامات قضایی واگذار کند.

جوکار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا کنون با افراد شناسایی شده برخورد جدی صورت گرفته است، گفت: افراد شناسایی شده‌اند اما تا به امروز برخوردی با آن‌ها صورت نگرفته است.

عضو کمسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا خود سازمان‌ زندان‌ها در این کار ورود پیدا می‌کند، تصریح کرد: چنانچه اتفاق مذکور در مرحله پیشگیری بود، سازمان زندان‌ها با آن برخورد می‌کرد اما اکنون که این کار رخ داده و جرم محسوب شده وظیفهٔ مقامات قضایی است که با آن‌ها برخورد کنند.

گفتنی است؛ برخی از سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب به ویژه بی‌بی‌سی فارسی در راستای اهداف ضد ایرانی خود از درگیری میان مأموران زندان اوین و زندانیان امنیتی بند ۳۵۰ خبر داده و این خبر کذب به وسیله مقامات قضایی کشور به شدت تکذیب شد.

شایان ذکر است؛ در بازرسی انجام شده از این دو اتاق تعداد زیادی سیم‌کارت تلفن همراه، USB، MP۳، باتری، مموری، شارژر موبایل و... کشف شد.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits