دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سالک:
1
نماینده مردم اصفهان در مجلس به هاشمی رفسنجانی توصیه کرد که در مجمع تشخیص بماند و با نظر اصلاح‌طلبان به ابراز سیاسی در انتخابات تبدیل نشود. فارس: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو...

نماینده مردم اصفهان در مجلس به هاشمی رفسنجانی توصیه کرد که در مجمع تشخیص بماند و با نظر اصلاح‌طلبان به ابراز سیاسی در انتخابات تبدیل نشود.

فارس: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت:

آیت‌الله‌هاشمی تدبیر کند و در مجمع بماند

انتخابات آتی از حساسیت بالای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برخوردار است لذا مردم با حضور آگاهانه خود و با توجه به معیارهای مقام معظم رهبری نامزد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اخبار ضد و نقیض مرتبط به کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تاکید کرد: حضور آقای هاشمی به لحاظ قانونی منعی ندارد اما خود ایشان چندین بار اعلام کرده است که کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نخواهد شد.

سالک گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به مشکلات فکری که دارند مشکلاتی را برای کشور درست کردند و اکنون نیز آقای هاشمی باید مراقب باشد چون ممکن است جریان اصلاحات از ایشان استفاده سیاسی کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در شرایط فعلی جامعه نیاز به آرامش دارد و ممکن است برخی جریانات برای بر هم زدن این آرامش اقدام کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: افرادی چون آقای هاشمی که در سطوحی مهمی قرار دارند، بهتر است تدبیر کنند و در سمت فعلی بمانند.

وی با بیان اینکه سلامت جسمی برای ریس‌جمهور لازم است، گفت: ایشان شرایط سنی خوبی برای ریاست‌جمهوری ندارند و به نظر می‌رسد از تحرک لازم برای رئیس‌جمهور بودن، برخوردار نیستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به هاشمی رفسنجانی نگاه محوری دارند، تاکید کرد: اینکه آقای هاشمی کاندیدا می‌شوند یا نه، خودشان می‌دانند اما بهتر است تدبیر کنند و اجازه ندهند اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران از او استفاده ابزاری و سیاسی کنند.

منبع:فردا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits