دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آمنه بهرامي، از بدقولي‌هاي دفتر رييس‌جمهور گفت/ پول جراحي نرسيد، همچنان در حسرت بينايي‌ام
2
شفاآنلاين| آمنه بهرامي، قرباني اسيدپاشي در گفت‌وگوي تلفني با شفاآنلاين و با انتقاد از برخي وعده‌هاي عمل نشده مسوولان گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي قبلي صورت گرفته از سوي تيم پزشكي در اسپانيا قرار...

شفاآنلاين| آمنه بهرامي، قرباني اسيدپاشي در گفت‌وگوي تلفني با شفاآنلاين و با انتقاد از برخي وعده‌هاي عمل نشده مسوولان گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي قبلي صورت گرفته از سوي تيم پزشكي در اسپانيا قرار بود طي سه ماه گذشته تحت سه عمل جراحي بسيار مهم و سرنوشت ساز قرار بگيرم.

آمنه بهرامی، از بدقولی‌های دفتر رییس‌جمهور گفت/ پول جراحی نرسید، همچنان در حسرت بینایی‌ام

اما متاسفانه به دليل واريز نشدن مبلغ 21هزار يورو ازسوي دفتر رياست‌جمهوري و سفارت ايران در اسپانيا در اوج ناراحتي و مشكلات شديد روحي و مالي وتحمل سختي‌هاي فراوان مجبور به بازگشت به كشور هستم.

وي با بيان اينكه قراربود با اين سه عمل جراحي حدود 20درصد از بينايي‌ام را پس از سال‌ها رنج و عذاب به دست بياورم اما متاسفانه به دليل نرسيدن پول مجبور به بازگشت به ايران هستم، افزود: هزينه‌هاي عمل‌هاي جراحي قبلي‌ام از سوي رياست‌جمهوري پرداخت شده است اما متاسفانه زماني كه پزشكان اعلام كرده‌اند با سه عمل جراحي مي‌توانم به بازگشت بخشي از بينايي‌ام برسم متاسفانه با مشكلات مالي روبه‌رو شده‌ام. بنابر اين از شخص رييس‌جمهور انتظار دارم در اين شرايط سخت مرا تنها نگذارد.

آمنه بهرامي در ادامه تصريح كرد: از مسوولان قوه قضاييه به ويژه آقايان آملي لاريجاني و محسني اژه‌يي نيز درخواست مي‌كنم به شكايت من درباره مشكلات پيش آمده در پرونده‌ام رسيدگي لازم را به عمل آورند.

وي همچنين با اشاره به نگارش كتاب «چشم در برابر چشم» كه چندي پيش در بازار به فروش رسيده است گفت: اين كتاب شامل خاطرات من از كودكي تا اسيدپاشي و بخشش است و از سوي انتشارات مهر انديش روانه بازار نشر شده و البته فصل يازدهم آن با عنوان «اسيدپاشي» به چاپ رسيده است. تاكنون بيش از 1300جلد از اين كتاب به فروش رفته است كه اميدوارم مردم عزيز با خريد اين كتاب مرا در پرداخت هزينه‌هاي درماني‌ام ياري كنند.

بهرامي درباره نگارش اين كتاب گفت: سال 87 وقتي حكم را گرفتم، بيش از 100 نوار 90دقيقه‌يي از خاطرات روزمره‌ام داشتم كه چون نمي‌توانستم بنويسم، آنها را ضبط مي‌كردم. سپس با تشويق دكتر صبوري، شروع به پياده‌سازي نوارهايم كردم و آنها را به صورت داستان گويا درآوردم. اين كتاب داستان سختي‌هاي زندگي من است. من مي‌خواستم كتاب، من را يك دختر قوي نشان بدهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits