دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا بروجردی ها درب شورای شهرشان را تخته کردند؟! + تصاویر
1
بروجردی ها درب شورای شهر بروجرد را بستند. مردم ابتدا درب ساختمان شورای شهر را با جوشکاری بستند و سپس با نصب بنری اعتراض خود را به وجود این شورا نشان دادند.

بروجردی ها به عدم کارایی شورای شهر بروجرد اعتراض کرده و درب شورا را بستند.

 شورای شهر بروجرد، مردم بروجرد،بستن درب شورا

مجله دلگرم- در پی اختلافات اعضای شورای شهر بروجرد در یک سال اخیر و کارشکنی در کار شهردار، برخی از مردم شهر بروجرد در اقدامی اعتراضی مبنی بر عدم کارایی شورای شهر بروجرد درب ساختمان این شورا را تخته کردند.

مردم ابتدا درب ساختمان شورای شهر را با جوشکاری بستند و سپس با نصب بنری حاوی این مطلب که «به علت عدم کارایی درب شورا تخته شد» اعتراض خود را به وجود این شورا نشان دادند.

 شورای شهر بروجرد، مردم بروجرد، بستن درب شورا

اشرف چگنی عضو شورای شهر بروجرد اظهار داشت: صبح امروز برخی از مردم به عملکرد شورا اعتراض کرده و به‌صورت نمادین درب شورای شهر را بستند.

وی بابیان اینکه این کار مردم اعتراض به عزل شهردار بروجرد بوده است افزود: روز گذشته یکی از اعضای شورای شهر بروجرد در فضای مجازی مطلبی مبنی بر عزل شهردار بروجرد منتشر کرده بود در صورتی که هنوز عزل شهردار انجام‌نشده است و تعدادی از مردم به پاسخ این مطلب درب شورا را به‌صورت نمادین بستند.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد: هنوز شهردار عزل نشده است و فقط برای اینکه در فضای مجازی عزل شهردار مطرح‌شده بود و اینکه شهردار غیرقانونی است مردم اعتراض کردند.

وی بیان کرد: مردم معتقدند اگر می‌خواهند شهردار را عزل کنند شش نفر از اعضای شورا رأی به عزل شهردار بدهند و اگر مشکلی دیگر وجود دارد باید وزارت کشور و استانداری نامه دهد تا شهردار عزل شود و مردم نیز بدانند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits