دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تیزی قلم خبرنگاران پرده های فساد را می درد
0
مجله دلگرم - مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه گفت: خبرنگاران سربازان مسلح به شمشیر عدالت هستند که تیزی قلمشان پرده های فساد را می درد. به گزارش ایرنا، حسن رحیمی، روز سه شنبه در پیامی به مناسبت روز...

مجله دلگرم - مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه گفت: خبرنگاران سربازان مسلح به شمشیر عدالت هستند که تیزی قلمشان پرده های فساد را می درد.

به گزارش ایرنا، حسن رحیمی، روز سه شنبه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به «خبرنگاران» و «صاحبان قلم های حق نویس و عدالت نگار» تبریک گفت.
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه در این پیام نوشت: به نام آنکه بر قلم و آنچه می‌نگارد سوگند خورد تا به همه آنان که نقطه‌ای از سرچشمه اندیشه پاکشان بر قلب سپید کاغذ می‌نشانند، حرمت و عزت بخشد و درود بر صاحبان قلم‌های منزه که مصداق آشکار این حرمت‌داران و عزتمداران در عصر حاضرند.
وی افزود: در روزگاری که هر دستی از هر آستینی برای ترسیم واژه‌ای در سپهر رسانه‌ای جهان به هوای حمایت از منفعت شخصی یا منافع صاحبان قدرت بیرون می‌آید، بر آن قلمی که ترجمان حریت و آزادگی است باید بوسه زد و واژگانی را که در دفاع از شرف حق و عدل به صف می‌ایستند، باید در آغوش کشید.
«در این میان، صاحبان این قلم‌ها همچون سربازان مسلح به شمشیر عدالت، نگارندگانی مؤمنند که تیزی تیغشان پرده‌های فساد را می‌درد و راوی صادق دردها و رنج‌های مردمان سرزمینشان هستند».
رحیمی اضافه کرد: با درودی دوباره بر ساحت مقدس قلم و اصحاب آن، 17 مرداد که به نام «روز خبرنگار» مزین شده است را به تمام عدالت‌نگاران و حق‌نویسان ایران اسلامی تبریک می‌گویم و یاد و خاطره شهدای رسانه، از شهید حسن باقری تا شهید محمود صارمی را بزرگ و گرامی می‌دارم.
مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه افزود: ضمن قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای، امیدوارم که همچون همیشه، چشمان تیزبین خود را برای کمک به دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و همچنین دستان واقع‌نگار خود را در اطلاع‌رسانی از خدمات قوه قضاییه به مردم عزیزمان، به کار گیرند.
اجتمام* 3063




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits