دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دشمن از توانمندی نیروهای مسلح و مردم ایران بی خبر است
0
تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از توانمندی، آمادگی روحی و رزمی و همدلی و اتحاد نیروهای مسلح و مردم ما بی خبر است و چنانچه توان دفاعی ما را می دانست، هرگز با زبان تهدید...

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از توانمندی، آمادگی روحی و رزمی و همدلی و اتحاد نیروهای مسلح و مردم ما بی خبر است و چنانچه توان دفاعی ما را می دانست، هرگز با زبان تهدید با جمهوری اسلامی صحبت نمی کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی روز سه شنبه در جمع فرماندهان، دانشجویان و روحانیون حاضر در شانزدهیمن دوره جامعه پذیری نظامی دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: با اوج گرفتن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و پیچیدگی تهدیدات علیه کشورمان، ارتقای آموزش‌های متناسب با تهدیدات در دستورکار ارتش قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مردم ایران اجازه نخواهند داد بیگانگان برای امنیت کشورشان تصمیم گیری کنند، گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم آگاه و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) آماده تر از هر زمان دیگر با تجربیات ارزشمند سال های دفاع مقدس و جنگ های نیابتی برای مقابله با تمام تهدیدات ایستاده و پاسخ هر تهدیدی را قاطعانه خواهد داد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز به برکت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه، صدای یاس و درماندگی دشمن به گوش می رسد، تصریح کرد: مردم ایران با بصریت عمیقی که نسبت به مسائل دارند؛ هرگز اجازه نخواهند داد بیگانگان برای امنیت کشورشان تصمیم گیری کنند.
سرلشکر موسوی افزود: بهتر است کارشناسان اتاق های فکر آمریکا به جای طراحی توطئه برای مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی ایران، درس های فراموش ناشدنی از شکست های پی درپی خود در برابر نظام اسلامی را مرور کنند و بدانند دانش آموختگان مکتب کربلا هیچگاه تسلیم زور نخواهند شد.
وی با بیان اینکه تهدیدات در حوزه عملیات روانی پیچیده و ظریف است، خطاب به فرماندهان گفت: آموزش ها باید دقیق تر،عمیق تر، جدی تر و متناسب با تهدیدات تدوین و تمرین شوند؛ چراکه همین دانشجویان هستند که به عنوان فرماندهان آینده کشور باید با تهدیدات دشمن مقابله کنند.
فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: برای یک افسر انقلابی، نهادینه شدن بصیرت و تعالی معنویت امری لازم است.
وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در خصوص نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح مطلوب، نیروهایی هستند که معنویت محور باشند؛ معنویت محور یعنی همه چیز را از خدا و برای رضای خدا خواستن و بالاتر از همه اینها به وعده های خدا اعتماد داشتن است و این نکته مهم باید از هم اکنون در بین دانشجویان دانشگاه های افسری نهادینه شود.
اجتمام*7029*1834




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits