دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
1
جدول تفکیکی پیش بینی وضغ هوای کشور - کد مطلب: 261658جدول تفکیکی پیش بینی وضغ هوای کشو-جدول-تفکیکی-بینی-هوای-کشور

کد مطلب: 261658

جدول تفکیکی پیش بینی وضغ هوای کشور

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "پنجشنبه هفتم اسفند ماه 93" سامانه بارشی فعال در نیمه شرقی سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف در نواحی شمال شرق و مرکز کشور می گردد و با حرکت این سامانه به سمت جنوب عمده فعالیت بارشی آن فردا در جنوب شرق کشور است و بارش پراکنده باران و برف خفیف در شمال شرق کشور نیز در این روز پیش بینی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گودرزی گفت: سامانه بارشی فعال در نیمه شرقی سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف در نواحی شمال شرق و مرکز کشور می گردد و با حرکت این سامانه به سمت جنوب عمده فعالیت بارشی آن فردا در جنوب شرق کشور است و بارش پراکنده باران و برف خفیف در شمال شرق کشور نیز در این روز پیش بینی می شود.


وی افزود: وزش باد شدید و در پاره ای نقاط بصورت طوفان گرد و خاک در استان های واقع در شرق و جنوب شرق کشور فردا رخ خواهد دادو این سامانه روز شنبه از جنوب شرق کشور خارج می شود همچنین خلیج فارس به سبب وزش باد شدید فردا مواج و طوفانی می شود.

گودرزی تصریح کرد: فردا آب گرفتگی معابر عمومی به سبب بارش باران در استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان و همچنین آب گرفتگی معابر عمومی به سبب بارش باران و اختلال در تردد جاده های کوهستانی به سبب بارش برف در استان کرمان پیش بینی می شود.

وی گفت: در این روز در جنوب استان کرمان، نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی استان هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود از این رو توصیه می شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی به کار گرفته شود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات بارش برف و باران و فردا، صاف و روز شنبه، صاف پیش بینی می شود.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

9

2-

فارس

19

3

آذربایجان غربی

10

2-

قزوین

11

1-

اردبیل

3

10-

قم

13

0

اصفهان

13

0

کردستان

12

3-

البرز

8

4-

کرمان

15

2

ایلام

13

2

کرمانشاه

11

1-

بوشهر

21

12

کهکیلویه و بویراحمد

12

0

تهران

9

1

گلستان

12

4

چهارمحال و بختیاری

12

3-

گیلان

10

6

خراسان جنوبی

9

2-

لرستان

12

1-

خراسان رضوی

8

1-

مازندران

10

6

خراسان شمالی

3

4-

مرکزی

8

2

خوزستان

20

11

هرمزگان

24

14

زنجان

7

6-

همدان

6

0

سمنان

10

0

یزد

9

1-

سیستان و بلوچستان

13

0

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits