دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
1
رهبری نظام با اعتماد به نفس دادن به جوانان موجب پیشرفت علم پزشکی شد - «علیرضا زالی» روز یکشنبه در حاشیه مراسم ادای احتر-رهبری-نظام-اعتماد-دادن-جوانان-موجب

رهبری نظام با دادن اعتماد به نفس موجب پیشرفت در علم پزشکی شد.

«علیرضا زالی» روز یکشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام جمعی معاونین، مدیران و جمعی از پزشکان و کارکنان سازمان نظام پزشکی کشور نسبت به مقام شامخ امام راحل درجمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز کشور ایران اسلامی در حوزه سلامت و درمان نه تنها به خارج از کشور نیازمند نیست بلکه برخی از نیازهای سایر کشورهای همسایه را نیز تامین می کند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب توانستند با دادن اعتماد به نفس به نسل جوان خودباوری را در آنان تقویت کنند، افزود: دانشمندان و مهندسین جوان توانستند با اتکا به دانش خود در مسیر پیشرفت های علمی، پزشکی و فناوری گام های مثبت و سازنده ای را بردارند.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب دشمنان نظام اسلامی نیز اعتراف کردند که پیشرفت های زیادی در تمام بخش های به دست آمده است، تصریح کرد: پیشرفت در زمینه خودکفایی علمی در سطح کیفی و کمی از سوی متخصصان داخلی کسب و این موجب غرور هر ایرانی در اقصی نقاط جهان است.

رییس سازمان نظام پزشکی کشورگفت: حضور با شکوه ملت غیور و شهید پرور ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان است.

دکتر زالی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همراه جمعی از پزشکان، مسوولان و معاونان صبح امروز با حضوردر حرم مطهر امام راحل با اهدای تاج گل نسبت به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای والای امام خمینی (ره ) و شهدا تجدید میثاق کردند.

1724/1914/1194

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits