دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
هشدار پلیس به کنکوری‌ها - کد مطلب: 258436هشدار پلیس به کنکوری‌هاتاریخ انتش-هشدار-پلیس-کنکوری

کد مطلب: 258436

هشدار پلیس به کنکوری‌ها

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۹

رییس پلیس فتای خراسان رضوی نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند تضمین قبولی کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های دولتی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید محسن عرفانی در این باره گفت: با رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی مشخص شد که اخیراً افراد سودجو و کلاهبردار با به دست آوردن شماره همراه داوطلبان کنکور سراسری در مقاطع مختلف با ارسال پیامک‌های حجمی از طریق سایت های ارسال پیامک اینترنتی رایگان اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند.

وی افزود: در این شیوه کلاهبرداری افراد سودجوء با ارسال پیامک های حجمی از طریق سایت های ارسال پیامک اینترنتی رایگان اقدام به کلاهبرداری تحت عناوین تضمین قبولی در رشته و دانشگاه خاص با قرار داد مبلغ ۶ میلیون تومان و همچنین دریافت سئوالات کنکور با پرداخت مبالغ کلان و ... می کنند که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این افراد از تهران و با شماره تلفن های ثابت اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

رییس پلیس فتای خراسان رضوی از داوطلبان ثبت نام در دانشگاه‌ها خواست در برابر اینگونه تبلیغات هشیار باشند و در صورت مشاهده اینگونه تبلیغات در فضای مجازی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits