دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تجمع دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی
0
تجمع دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی - تجمع دانشجویان در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی بع-تجمع-دانشجویان-مبارزه-مفاسد-اقتصادی
تجمع دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

تجمع دانشجویان در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی بعد از نماز جمعه امروز تهران با حضور دانشجویان و مردم انقلابی آغاز شد.

تجمع دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی
به گزارش افکارنیوز، تجمع دانشجویان که قرار بود ظهر امروز پس از نمازجمعه تهران در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شود، دقایقی پیش آغاز شد.

بنابراین گزارش دانشجویان با در دست داشتن شعارهایی مانند «زالوی اقتصادی سزای تو اعدام است، ملت انقلابی آماده قیام است»، «حرف حساب یک کلام، محاکمه والاسلام»، «فساد در حکومت خیانت است به امت، هرکه کند تخطی شود رسوای ملت»‌ و با سر دادن شعارهایی مانند «عدالت علی‌وار اجرا باید گردد، مفسد اقتصادی رسوا باید گردد»‌، «علی‌علی شعار ماست،‌عدالت افتخار ماست» از مسئولان دستگاه قضایی خواستار رسیدگی به مفاسد اقتصادی علل‌الخصوص رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی شدند.

کد مطلب: 392455

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits