دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شهروندان امام حسن شهرستان دیلم ساحل این شهر را پاکسازی کردند
0
شهروندان امام حسن شهرستان دیلم ساحل این شهر را پاکسازی کردند - به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انجمن زیست محیطی حیات س-شهروندان-امام-شهرستان-دیلم-ساحل-پاکسازی

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انجمن زیست محیطی حیات سبز شهرستان دیلم عصر دوشنبه در این آیین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر شهرستان دیلم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر امام حسن به مناسبت هفته هوای پاک در ساحل امام حسن این برنامه فرهنگی را برگزار کرد.

روح الله فلاحتی گفت: در آغاز این برنامه فرهنگی به مدت یک ساعت ساحل شهر امام حسن از زباله پاکسازی شد و سپس مسابقات بومی و محلی و برنامه مجسمه سازی را به مورد اجرا گذاشتیم.

وی در ادامه بیان داشت: این برنامه با مجسمه سازی در مورد محیط زیست، پرواز بادبادک ها و بازی حلقه کمر ادامه یافت که با استقبال چشمگیر اهالی شهر امام حسن مواجه شد.

مدیر انجمن زیست محیطی حیات سبز شهرستان دیلم خاطرنشان ساخت: این مسابقات همراه با موزیک فینال جام جهانی و یک گزارشگر ورزشی برگزار شد که فضایی آکنده از شور و نشاط را برای همشهریان فراهم ساخت.

شهروندان امام حسن شهرستان دیلم ساحل این شهر را پاکسازی کردند

فلاحتی تصریح کرد: در ادامه شرکت کنندگان در این آیین در سالن امفی تئاتر روباز حضور یافتند و روحانی شهر آقای موسوی و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های گناوه و دیلم برای شهروندان درمورد هوای پاک صحبت کردند.

مدیر انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر شهرستان دیلم در پایان گفت: در پایان به تعداد هفتاد نفراز شرکت کنندگان در این آیین برای قراءت مقاله درمورد هوای پاک، شهروند نمونه، برندگان مسابقات بومی محلی و مجسمه سازی و تعدادی از شرکت کنندگان در پاکسازی به قید قرعه قرعه جایزه اهدا شد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits