دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
آیا طرح ترافیک و زوج و فرد این هفته در پایتخت اجرا می‌شود؟ - معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ا-ترافیک-هفته-پایتخت-اجرا
معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرا شدن طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای غیرتعطیل هفته جاری مانند دیگر ایام خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پرویز حسینی درباره اینکه آیا ممکن است در روزهای غیرتعطیل هفته جاری طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا نشود، گفت: طرح ترافیک و نیز طرح زوج و فرد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پنجشنبه که میان دو تعطیلی قرار گرفتند اجرا می‌شود و ساعات اجرای آن نیز همانند ایام قبل است.

وی افزود: برهمین اساس طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 18 عصر ادامه خواهد داشت و در روز پنجشنبه نیز از ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: ساعات اعمال طرح ترافیک نیز در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه این هفته نیز همانند دیگر ایام از ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت. همچنین در روز پنجشنبه نیز ساعت شروع طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح بوده و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

به گفته سرهنگ حسینی بدیهی است در صورت خودروهای غیرمجاز به این محدوده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits