دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بی نهایت سوگ در رحلت رسول سرمدی
0
بی نهایت سوگ در رحلت رسول سرمدی - به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با روزهای پایانی م-نهایت-رحلت-رسول-سرمدی
بی نهایت سوگ در رحلت رسول سرمدی

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با روزهای پایانی ماه سراسر اندوه و ماتم صفر با کوچ ابدی نبی اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی رضا (ع) قلب مسلمین جهان پس از قرن ها مملو از حزن و اندوه می شودحافظ بی پناهان، امید محرومان ،عرش و فرش را ماتمکده اندوهی بی مانند کرده است.

ای رسول خدا (ص) تو که با انجام رسالت وحی و قدم نهادن در وادی مهربانی، انسان دوستی و خداجویی شب های تاریک از نادانی جهانیان را نورافشانی کردی، اکنون عالم چگونه این فراق جانسوز را باور کند.

اینک زمین، آسمان، فرش و عرش عزادار سوگ منجی جهان از جهل و نادانی، تعصبات قبیله ای و رسولی است که با تابانیدن انوار پرفروغ کلام وحی دل های خفته و غفلت زده عصر جاهلیت را بیدار کرد.

اینک قلب اندوهگین انسان های آزادی خواه و طالب عدالت عالم شکسته است، دیده ها در سوگت گریان است و دست ها برای ظهور ولی عصر صاحب الزمان (عج الله) به آسمان گشوده شده است.

همزمان با شب بیست و هشتم صفر مردم مسلمان و ولایتمدار گچساران، همگام با دیگر مسلمین جهان و ایران اسلامی، همنوا با فاطمه زهرا (س) و حیدر کرار علی مرتضی (ع) غرق در ماتم و عزاست.

بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها، بوستان ها و واحدهای مسکونی این شهرستان مملو از مریدانی است که در سوگ مولی مهربانی ها با مرثیه سرایی عاشقان اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) بر سرو سینه می زنند.

امام جمعه موقت گچساران گفت: نبی اکرم (ص) اسوه انسان کامل و شایسته ترین بنده مخلص خداست.

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده افزود: حقیقت طلبی، یتیم نوازی و زندگی بر اساس معرفت و اخلاق نیکو مهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت محمد مصطفی (ص) است.

وی با اشاره به اینکه کوتاهترین راه سعادت دنیوی و اخروی پیروی از شیوه زندگی نبی اکرم(ص) است تصریح کرد: جاذبه های شخصیتی رسول اکرم (ص) عامل اصلی گرایش بسیاری از پیروان ادیان دیگر به دین اسلام است..

وی کتاب آسمانی قرآن کریم را به عنوان مهمترین امانت رسول خدا در بین امت خواند و گفت: پیروی از این کتاب آسمانی را بهترین راهکار برای شاد کردن روح این اسوه مهربانی است.

ای معنا بخش هستی، روزها و دقایق پایانی ماه صفر زمانی برای شفاعت گناهکاران نزد حق تعالی است ، ای آبرودار برای زدودن غبار گناه از قلب انسان های غافل دست به دامانت هستیم،اشفع لنا عندالله.

8143/671


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits