دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
هواشناسی: هوا برفی و بارانی می‌شود - کد مطلب: 253215هواشناسی: هوا برفی و بارانی می‌شو-هواشناسی-برفی-بارانی

کد مطلب: 253215

هواشناسی: هوا برفی و بارانی می‌شود

تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به تدریج از بعدازظهر شنبه ۲۹ دی‌ماه از دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور ابرناکی، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در روز یکشنبه علاوه بر دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غرب کشور، برای شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره هوای استان تهران نیز اظهار کرد: هوای این استان شنبه ۲۹ آذرماه نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بالاترین دما در این روز ۱۱ درجه بالای صفر و کمترین آن ۳ درجه پیش‌بینی می‌شود. روز یکشنبه سی‌ام آذرماه نیز هوای تهران نیمه ابری تا تمام ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای پیش‌بینی شده برای این روز ۹ و ۲ درجه بالای صفر است.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits