دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای سوق نیت واقفین به سمت نیازهای جامعه ضروری است
0
بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای سوق نیت واقفین به سمت نیازهای جامعه ضروری است - به گزارش ایرنا مرتضی صفری روز پنجشنبه در سومین هم-بهره-گیری-ظرفیت-رسانه-واقفین-نیازهای
بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای سوق نیت واقفین به سمت نیازهای جامعه ضروری است

به گزارش ایرنا مرتضی صفری روز پنجشنبه در سومین همایش وقف و رسانه با اشاره به قدرت روزافزون رسانه ها در عرصه های مختلف، افزود: در جهان امروز رسانه ها از مولفه های قدرت محسوب می شوند.

وی اظهار کرد: در معادلات بین المللی دو تفکر غالب شامل گفتمان لیبرال دمکراسی غرب به رهبری آمریکا و گفتمان اسلام ناب به رهبری ایران اسلامی مطرح است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:امروزه گفتمان اسلام ناب توانسته گفتمان غربی را به چالش کشانده و در این میان توجه به رسانه ها تاثیر بسزایی در تقویت گفتمان اسلام ناب دارد.

صفری اضافه کرد: تقویت عدالت اقتصادی و اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین عوامل و مولفه های موجود در راستای حفظ نظام واجب و ضروری است.

وی یادآورشد: عدالت اقتصادی و اجتماعی از موضوعات مهم برای ارتقا رضایتمندی مردم در جامعه است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تبیین صحیح احکام اقتصادی اسلام اعم از خمس، زکات و وقف از سوی رسانه ها زمینه مناسبی برای اجرای این احکام را در جامعه از سوی مردم فراهم می کند.

صفری از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی فرهنگی نام برد و تاکید کرد: واقفین در حوزه های جدید به مقوله فرهنگ توجه جدی داشته باشند.

وی نگاه عمیق تر و دقیق تر به حوزه فرهنگ از سوی واقفین را ضروری خواند.

7318/596


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits