دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
1
واکنش افخم به گزارش سنای آمریکا - سخنگوی وزارت امور خارجه با توجه به انتشار گزارش سن-واکنش-افخم-گزارش-سنای-آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه با توجه به انتشار گزارش سنای آمریکا در مورد شکنجه‌های بی رحمانه از سوی سازمان اطلاعات مرکزی امریکا، اظهار کرد: محتوای این گزارش تکان دهنده گویای خشونت، افراط و پنهان کاری نهادینه شده در سیستم امنیتی امریکا است.

به گزارش مشرق، مرضیه افخم با اشاره به اینکه اعتراف دیرهنگام سنای امریکا به شکنجه های فجیع و غیرانسانی که ماموران سیا نسبت به مظنونین امنیتی مرتکب شده اند، نشان دهنده نقض آشکار حقوق بشر به بهانه‌های واهی امنیتی است، اضافه کرد: جای نگرانی است که رویه های غیرقانونی و اقدامات غیر انسانی و نمونه های ذکر شده در گزارش همچنان از سوی دستگاه های امنیتی امریکا ادامه دارد و تضمینی از سوی دولت امریکا برای جلوگیری از تکرار این فجایع به عمل نیامده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: انتظار می‌رود افشای این اقدامات غیرانسانی به ویژه اینکه تعداد قابل توجهی از افرادی که مورد شکنجه واقع شده‌اند، اتباع کشورهای دیگر هستند، مقدمه ای بر پیگیرد قانونی آمران و مجریان این اقدامات جنایتکارانه در عرصه بین المللی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits