دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانان حذف شد - کد مطلب: 250695صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانا-صلیب-لوگوی-رئال-احترام-مسلمانان

کد مطلب: 250695

صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانان حذف شد

تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۲

همکاری‌های مالی امارات متحده عربی با باشگاه رئال مادرید موجب تغییرات تدریجی در نمادهای این باشگاه شده است و پس از زمزمه‌های تغییر نام ورزشگاه بزرگ و معروف سانتیاگو برنابئو اکنون لوگوی این باشگاه هم دستخوش تغییراتی شده است. نشریه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند تغییرات جدید در لوگوی رئال در جهت احترام به مسلمانان جهان انجام شده است.

به گزارش تابناک، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به تازگی از لوگوی جدید این باشگاه رونمایی کرده است. این لوگو که بر پایه همان لوگوی قبلی طراحی شده است تنها یک تفاوت با نسخه قبلی خود دارد و آن هم حذف شدن صلیب کوچک بالای آن است. روزنامه مارکا مدعی شده است که این تغییر در پی مراودات مالی این باشگاه با یک بانک اماراتی و در جهت احترام به مسلمانان جهان صورت گرفته است.

صلیب لوگوی رئال به احترام مسلمانان حذف شد

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید تغییر لوگوی این باشگاه را یک استراتژی همکاری توصیف کرد و گفت: خیلی خوشحال هستم که رابطه ما با امارات روز به روز در حال گسترش است. پس از همکاری‌های خوبی که بین ما و بانک ابوظبی به دست آمد، تصمیم گرفتیم برای جلب نظر مردم امارات و مسلمان‌ها صلیب را از روی لوگوی باشگاه برداریم.

اماراتی‌ها چند سالی است که مراودات مالی گسترده‌ای با باشگاه رئال مادرید دارند و تبلیغات خطوط هوایی امارات از سال گذشته در ازای پرداخت سالانه ۳۰ میلیون یورو روی پیراهن این تیم نقش بست و بعد از آن در پی عقد یک قرارداد بزرگ مالی با بانک ابوظبی قرار شد تا نام ورزشگاه رئال هم از سانتیاگو برنابئو به "ابوظبی سانتیاگو برنابئو" تغییر کند.

رئال فصل گذشته از طرح نوسازی برنابئو خبر داد که چیزی حدود ۴۰۰ میلیون یورو برای باشگاه هزینه خواهد داشت و پرز قصد دارد از این طریق، بخشی از این هزینه را جبران کند. پرز پیش تر تایید کرده بود که ۱۰ کمپانی بزرگ خواهان همکاری با رئال برای ساخت ورزشگاه هستند. مطبوعات اسپانیا گزارش دادند که کمپانی IPIC، هزینه ی ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیونی ساخت برنابئو را به گردن خواهد گرفت و نام آن را به اوظبی سانتیاگو برنابئو تغییر خواهد داد. IPIC یک هولدینگ بسیار قدرتمند است است که تحت نظر مسئولین ابوظبی فعالیت می‌کند و بانک ملی ابوظبی را تاسیس کرده که فعالیت‌های اقتصادی رئال در این بانک انجام می‌شود.

این اقدامات البته چندان از سوی طرفداران اسپانیای رئال و مطبوعات این کشور مورد استقبال قرار نگرفته است. AS در جریان تغییر نام سانتیاگو برنابئو گزارش داده بود که در پی صحبت‌های فلورنتینو پرز در مورد نام جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ۶۶/۲۳ درصد از کاربران مارکا با برگزیدن نامی جدید برای ورزشگاه مخالفت کردند و در حدود ۳۳/۷۷ نیز در مورد تعویض نام ورزشگاه، نظری مثبت داشتند.

مارکا اکنون هم به تغییر لوگوی رئال واکنش نشان داده و می‌نوسید: باشگاه رئال مادرید به خاطر جلب هوادار در دنیا حاضر است هویت خود را تغییر دهد و این اصلا اتفاق خوبی نیست.

رئالی‌ها تابستان آینده هم در یک تور تابستانی به امارات سفرخواهند و در این کشور بازی‌های تدارکاتی را ترتیب خواهند داد.

۱۳۹۳-۰۹-۰۸ ۰۰:۱۸:۴۴

فكر خوبيه، پول رو ميگيرن و ورزشگاهشون رو تجهيز و تكميل ميكنند و يه ابوظبي به اسم ورزشگاه اضافه ميكنن كه هروقت هم خواستند ورش ميدارن. (2515436) (alef-13)

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits