دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
دزدي خودرو با خودروي سرقتي! - 3 سارق حرفه اي که با خودروهاي سرقتي، اقدام به سرق-دزدی-خودرو-خودروی-سرقتی
3 سارق حرفه اي که با خودروهاي سرقتي، اقدام به سرقت خودرو مي‌کردند، در يک عمليات تعقيب و گريز پليسي دستگير شدند.

به گزارش ابتکار، ساعت 3:30 بامداد، دوم آذر ماه در اجراي طرح مبارزه با سارقان خودرو ماموران تجسس کلانتري ضمن فعال شدن در سطح حوزه استحفاظي از طريق منابع اطلاعاتي در مي‌يابند يک دستگاه خودروي پرايد به صورت مشکوک در آدرس خليج، خيابان حسيني در حال پرسه زني است. به دنبال اين موضوع ماموران بلافاصله به آدرس مذکور مراجعه و زماني که در محل حضور پيدا مي‌کنند، سارقان به محض مشاهده پليس از منطقه متواري مي‌شوند.

با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز آغاز و دقايقي بعد ماموران موفق مي‌شوند با اجراي طرح مهار و شليک يک تير هوايي خودرو مورد نظر را توقيف و 3 متهم به نام هاي "احسان”،‌ "مهرداد” و "اسفنديار” را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل کنند.

3 متهم در کلانتري اعتراف کردند که اعضاي باند حرفه‌اي خودرو در غرب پايتخت هستند و پس از سرقت خودرو ضمن تعويض پلاک اقدام به سرقت خودرو ديگر مي‌کردند.

سرهنگ حسين ذکايي خو رئيس کلانتري 151 يافت آباد با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: هر سه متهم جهت تحقيقات تکميلي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits