دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
فرو رفتن ميلگرد يک متري در جمجمه کارگر افغان - در حادثه اي ناگوار ميله يک متري در جمجمه کارگري ج-رفتن-میلگرد-متری-جمجمه-کارگر-افغان
در حادثه اي ناگوار ميله يک متري در جمجمه کارگري جوان فرو رفت.

به گزارش ابتکار، سيد جلال ملکي، سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران در اين باره گفت: ساعت 12:20 ديروز از بيمارستان حضرت رسول با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام کردند که ميلگردي يک متري در جمجمه يک کارگر 28 ساله افغان فرو رفته است.

ملکي با بيان اينکه ستاد فرماندهي بلافاصله ايستگاه 112 و گروه نجات سه را به محل بيمارستان اعزام کرد، گفت: پس از حضور امدادگران در محل مشاهده شد که ميلگردي يک متري از پشت سر وارد جمجمه کارگر 28 ساله افغان شده و از پيشاني‌اش خارج شده است.

وي با بيان اينکه اين کارگر بيهوش شده اما علائم حياتي در وي وجود داشت، گفت: آتش‌نشانان دو سر ميلگرد را با استفاده از دستگاه‌هاي مخصوص و تحت نظارت تيم پزشکي بريده و اين کارگر براي خارج کردن ميلگرد باقيمانده درون جمجمه‌اش به اتاق عمل منتقل شد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits