دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
آرسنال یقه دورتموند را گرفت - پیروزی رئال، یووه و اتلتیکو برابر حریفان - به گزارش خبرگزاری مهر، در شب دوم از هفته پنجم رقاب-آرسنال-دورتموند-گرفت-پیروزی-رئال-یووه

به گزارش خبرگزاری مهر، در شب دوم از هفته پنجم رقابتهای دور گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، تیم‌های گروه‌های اول تا چهارم به رقابت با یکدیگر پرداختند که مشروح اتفاقات بازی‌های برگزار شده چهارشنبه شب به شرح زیر است:

در گروه A تیم اتلتیکو مادرید که از قبل در صدر جدول قرار داشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف المپیاکوس رفت و با حساب 4 بر صفر این تیم سختکوش یونانی را در هم شکست تا جمع امتیازاتش را به عدد 12 برساند. رائول گارسیا(9) گل اول بازی را به ثمر رساند و پس از آن به ماریو مانژوکیچ رسید تا با زدن سه گل دیگر در دقایق 38، 62 و 65 هت تریک کند.

یوونتوس هم به طور همزمان در زمین تیم مالمو سوئد به میدان رفت و با دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند میزبان خود را 2 بر صفر از پیش روی برداشت. فرناندو یورنته(49) و کارلوس توس(88) گل‌های یووه را در این بازی به ثمر رساندند. در دقیقه 89 این مسابقه نیز داور دیدار دو بازیکن تیم مالمو به نام‌های اریک یانسن و مگنوس اریکسون را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

چدول رده‌بندی گروه اول: 1- اتلتیکو مادرید 12 امتیاز، 2- یوونتوس 9 امتیاز، 3- المپیاکوس 6 امتیاز و 4- مالمو سوئد 4 امتیاز

در گروه B همه انتظار خلق شگفتی دیگری را توسط بازل سوئیس در بازی خانگی برابر رئال مادرید داشتند اما شاگردان کارلو آنچلوتی از ابتدای بازی محکم ظاهر شدند تا میزبان بر اوضاع مسلط نشود. گل کریستیانو رونالدو در دقیقه 35 نه تنها یک گام وی را به رکورد لیونل مسی نزدیک‌تر کرد که 3 امتیاز دیگر برای رئالی‌ها به دنبال داشت.

تیم لوگورودتس بلغارستان هم در خانه پذیرای لیورپول بود که در دقایق پایانی باخت خانگی 2 بر یک را با تساوی 2 - 2 عوض کرد. ابتدا دنی آبالو در دقیقه 3 برای میزبان گل زد اما در دقیقه 8 ریکی لمبرت کار را به تساوی کشاند و پس از آن نوبت به ژوردن هندرسون(37) رسید تا گل دوم لیورپول را به ثمر برساند. این البته پایان کار نبود و گئورگی ترزیف در دقیقه 88 رویای لیورپولی‌ها را برای برد بر باد داد.

جدول رده‌بندی گروه دوم: 1- رئال مادرید 15 امتیاز، 2- بازل سوئیس 6 امتیاز، لیورپول 6 امتیاز و 4- لوگورودتس 4 امتیاز

رقابتهای گروه C نیز با جدال تیم‌های زنیت سنت پترزبورگ و بنفیکا لیسبون آغاز شد که این بازی را تیم زنیت با یک گل برنده شد. دنی در دقیقه 79 برای میزبان گلزنی کرد. در دقیقه 90 این دیدار هم لوئیزائو از تیم بنفیکا با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

بایرلورکوزن صدرنشین این گروه در دیگر مسابقه به مصاف موناکو رفت که نتیجه را با یک گل به مهمان فرانسوی واگذار کرد. لوکاس اوکامپوس(72) تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند و رقابت را در این گروه برای تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی به اوج خود رساند.

جدول رده‌بندی گروه سوم: 1- بایرلورکوزن 9 امتیاز، 2- موناکو 8 امتیاز، 3- زنیت 7 امتیاز و 4- بنفیکا 4 امتیاز

تیم‌های آرسنال و دورتموند هم در ورزشگاه امارات شهر لندن حساس‌ترین بازی گروه D با برگزار کردند که آرسنال با پیروزی 2 بر صفر مقابل حریف به نوعی انتقام باخت 0 - 2 در بازی رفت را گرفت و به حریف در صدر جدول رد‌ه‌بندی نزدیک‌تر شد. یحیی سانوگو در دقیقه دوم بازی گل اول میزبان را به ثمر رساند. در دقیقه 58 نیز الکسیس سانچز با یک ضربه فنی زیبا از پشت محوطه جریمه دورتموند فاصله را دو برابر کرد.

اندرلخت بلژیک هم در زمین خود مقابل با دو گل گالاتاسرای را شکست داد ولی شانسی برای صعود نخواهد داشت. امببا در دقایق 44 و 86 زننده هر دو گل تیم اندرلخت بود. گالاتاسرای در این بازی کاملا خشن ظاهر شد. هفت بازیکن این تیم کارت زرد دریاف کردند و سلوک اینان از این تیم هم در دقیقه 83 با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

جدول رده‌بندی گروه چهارم: 1- دورتموند 12 امتیاز، 2- آرسنال 10 امتیاز، 3- اندرلخت 5 امتیاز و 4- گالاتاسرای یک امتیاز

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits