دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
حکیمی‌پور:با ساختارشکنان مرزبندی شفاف داریم - احمد حکیمی پور با بیان اینکه اساس شکل‌گیری جریان ا-حکیمی-پور:با-ساختارشکنان-مرزبندی-شفاف-داریم

احمد حکیمی پور با بیان اینکه اساس شکل‌گیری جریان اصلاحات بخاطر علاقه به امام(ره) است، گفت: جریان اصلاحات با حرکت‌هایی که ساختارشکنانه است و به نوعی ثبات و امنیت ملی را دچار آسیب می‌کند مرزبندی شفافی دارد.

به گزارش مشرق، احمد حکیمی‌پور رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات،در واکنش به ادعاهای مطرح شده عیسی سحرخیز اظهار داشت: صحبت‌هایی که آقای سحرخیز انجام داده نظر شخصی خودشان است و ربطی به اصلاح طلبان ندارد؛ آنچه به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اصلاح‌طلبان شناسنامه‌دار و گروه‌های اصلاح‌طلب که در قالب شورای هماهنگی جمع شده‌اند، بر می‌گردد این است که ریشه این جریان به خط امام بر می‌گردد.

*** تبار اصلاح طلبان به خط امام(ره) برمی‌گردد

وی بر همین اساس افزود: اساس شکل‌گیری جریان اصلاحات از 25 سال پیش و در قالب گروه‌هایی که در خط امام هستند به خاطر علاقه به مشی حضرت امام (ره) است.

حکیمی‌پور با یادآوری این موضوع که تبار اصلاح‌طلبان به خط امام(ره) بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: ما حتی درون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکلی به عنوان مجمع نیروهای خط امام داریم.

***فعالیت اصلاح‌طلبان درون ساختار حقوقی نظام است

دبیرکل حزب اراده ملت در ادامه تأکید کرد: اصلاح طلبان مجموعه‌ای درون نظام اسلامی هستند و در داخل ساختار حقوقی تعریف شده آن فعالیت می‌کنند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد:‌ در طول تاریخ شکل‌گیری جریان اصلاحات، اصولاً تلاش بر این بوده قرائت‌هایی که امام(ره) در خصوص مواردی نظیر میزان رأی ملت است و حقوق و آزادی مردم داشته‌اند تبیین شود و اصلاح‌طلبان در جهت شکوفایی نظام حرکت می‌کنند.

حکیمی‌پور با اشاره به جریانات و سخنان افراطی برخی از افراد که خود را به جریان اصلاحات منتسب می‌کنند، بیان داشت: جریان اصلاحات یک جریان منطقی است و رفتار عقلانی و معتدلانه دارد.

*** خیلی‌ها می‌توانند خودشان را به اصلاحات منتسب کنند

وی ادامه داد: جریان اصلاحات با حرکت‌هایی که ساختارشکنانه است و به نوعی ثبات و امنیت ملی را دچار آسیب می‌کند مرزبندی شفافی دارد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سؤال که آیا شما عیسی سحرخیز را اصلاح‌طلب می‌دانید، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌توانند خودشان را به جریان اصلاحات منتسب کنند ولی شیوه فعالیت تشکل‌های اصلاح‌طلب کاملاً روشن و واضح است و این افراد سخنگوی این جریان شناسنامه‌دار نیستند.

به گزارش فارس، عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب تأکید کرده است که «خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.»

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits