دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
امام جمعه انزلی: هیچ تحریمی بر کشوری با مردمان بسیجی کارگر نیست - به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'سید عبدا-امام-جمعه-انزلی-تحریمی-کشوری-مردمان

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'سید عبدالجواد شمس الدین' در خطبه های نمازعبادی سیاسی این هفته انزلی با گرامیداشت روز بسیج و یاد و خاطره بسیجیان گفت: در کشوری که رهبری مدیر، مدبر و خبیر دارد و تمامی قشرهای آن پایبند به آرمان بسیج اند، همواره چون دژی استوار محافظ نظام و ارزش های والای اسلامی خواهند بود.

وی یادآور شد: شکل گیری بسیج با ابتکار و فرمان داهیانه امام راحل (ره) و از متن مردم انقلابی در روزهای پرالتهاب پس از پیروزی انقلاب ، کشور را از گروهک های بدخواه و خود فروخته مصون نگهداشت .

وی همچنین افزود: در دوران دفاع مقدس نقش بسیجیان در تمامی امور مثال زدنی بود و امروز نیز هرجا درخششی در کسب افتخار علمی و فنی هست ، رد و نشانی از بسیج و بسیجی رویت می شود.

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: آنچنان که از فرمایشات مقام معظم رهبری دریافت می شود معیار بسیجی بودن به عملکرد است آنهم عملکردی که در جهت اعتلای میهنمان باشد؛ لذا تمام دلسوزان و تلاشگران کشور بسیجی محسوب می شوند ولو آنکه نشان این نهاد را نداشته باشند.

خطیب جمعه شهرستان بندرانزلی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: مقام معظم رهبری، تیم مذاکره کننده ایران را فرزندان انقلاب خوانده اند و یقینا کسی که فرزند انقلاب باشد، بسیجی است.

وی تاکید کرد: ما برای تمام عزیزانی که در عرصه دیپلماسی در شرایط سخت و حساس کنونی فعال هستند از خداوند متعال قدرت ، قوت ، درایت و مقاومت مسئلت داریم.

امام جمعه انزلی در ادامه تاکید کرد: مردم ما و آزادیخواهان جهان با سابقه بد عهدی اجانب آشنایند لذا از تیم مذاکره کننده انتظار می رود کمافی السابق خطوط قرمز هسته ای را پاس بدارند چراکه همگی رجاء واثق داریم آنچنان که رهبری نیز فرموده اند تا بسیج هست دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت در پیش بودن هفته بسیج فرمانده سپاه بندر انزلی سرهنگ پاسدار'علیرضا مسرور' بعنوان سخنران قبل از خطبه پیرامون اهمیت و توانمندی بسیج و فعالیت های بسیج شهرستان سخنانی را در جمع نمازگزاران ایراد کرد.ک/3

620/7560/ 603


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits