دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دیدگاه های ایران و آمریکا به هم نزدیک شد!
0
دیدگاه های ایران و آمریکا به هم نزدیک شد! - به گزارش افکارنیوز، شبکه خبری «المیادین» به نقل ا-دیدگاه-ایران-آمریکا-نزدیک
دیدگاه های ایران و آمریکا به هم نزدیک شد!

به گزارش افکارنیوز، شبکه خبری «المیادین» به نقل از خبرنگار خود در وین گزارش داد که دیدگاه‌های ایران و آمریکا درباره تعداد سانتریفیوژ‌های غنی‌سازی اورانیوم به هم نزدیک شده است.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی از عددهایی مانند ۴۰۰۰ و ۹۵۰۰ خبر داده بودند که وزارت خارجه ایران آن را تکذیب کرده بود. همچنین رسانه‌های آمریکایی پیشتر گزارش داده بودند که آمریکا روی چهار هزار دستگاه اصرار کرده است اما ایران آن را نپذیرفته است.

ایران و اعضای گروه «۱+۵» آخرین دور مذاکرات هسته‌ای را تا قبل از مهلت ۳ آذر، از سه‌شنبه در وین آغاز کرده‌اند و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

پیشتر روزنامه «دیلی‌تلگراف» در آستانه آغاز دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه موسوم به ۱+۵، با استناد به اظهارات «اولی هاینونن» بازرس و معاون سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مدعی شده بود کشورهای غربی خواستار برچیده شدن ۸۰درصد از سانتریفیوژ‌ها و خروج ۹۰درصد ذخایر اورانیوم از ایران، هستند.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits