دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بی احتیاطی به سوختگی خانواده 6نفره انجامید - ریزش آواز جان کارگر را گرفت
0
بی احتیاطی به سوختگی خانواده 6نفره انجامید - ریزش آواز جان کارگر را گرفت - سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:-احتیاطی-سوختگی-خانواده-6نفره-انجامید-ریزش

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

بی احتیاطی به سوختگی خانواده 6نفره انجامید - ریزش آواز جان کارگر را گرفت

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد مسکونی یک طبقه بامداد امروز واقع درجاده ورامین محله اشرف آباد دچار حریق شد که موجب سوختگی اعضای خانواده ساکن در آن شد.

وی علت آتش سوزی را پارک موتورسیکلت و وجود مقدار زیادی البسه در کنار بخاری اعلام کرد و گفت: اعضای این خانواده شامل 3 زن، 2 مرد و یک کودک 6 ماهه دچار سوختگی شدند.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان این افراد را به محل امن منتقل و تحویل نیروهای اورژانش دادند تا برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار ساختمان قدیمی سه طبقه واقع در خیابان بهنود خبر داد و گفت: براثر این حادثه یک کارگر جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: کارگران در این واحد مسکونی قدیمی مشغول فعالیت بودند که به ناگهان بخشی از دیواره آن تخریب شده و یک کارگر 28ساله در زیر آوار مدفون شد.

ملکی افزود: با تلاش آتش نشانان این فرد از زیر آوار بیرون کشیده شد و تحویل عوامل اورژانس گردید که آنان مرگ وی را براثر شدت جراحات وارده اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز در مورد حریق در جاده ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: یک مورد آتش سوزی و سوختگی درجاده ورامین به این مرکز اعلام شد و نیروهای مجموعه به همراه 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

حسن عباسی افزود: از مجموع مصدومان 2 نفر به بیمارستان مطهری و بقیه مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان فیروزآبادی منتقل شدند.

تهرام/519/1565




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits