دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
احیای امر به معروف هدف قیام عاشورایی امام حسین(ع) است
0
احیای امر به معروف هدف قیام عاشورایی امام حسین(ع) است - به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' م-احیای-معروف-قیام-عاشورایی-امام-حسین(ع

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

احیای امر به معروف هدف قیام عاشورایی امام حسین(ع) است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' محمد رضا اسماعیلی' در خطبه های نماز جمعه گلپایگان در مصلای نماز جمعه این شهر با اشاره با اینکه راه امام حسین (ع) در راه ولایت تجلی پیدا کرده است افزود: همه باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

وی، به برگزاری آیین های متعدد روضه خوانی و سوگواری درمساجد، حسینه ها، اماکن مذهبی، بازار و دیگر مکان ها در شهرستان گلپایگان بمناسبت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اشاره کرد و با قدردانی از حضور گسترده مردم در این آیین ها اظهار کرد: در این مجالس وعظا و سخنرانان نسبت به تبیین بیشتر فلسفه قیام عاشورای حسنی بویژه برای نسل تلاش کنند.

حجت الاسلام ' اسماعیلی' با بیان اینکه آیین های عزاداری به سبک سنتی و با رعایت کامل شئونات اسلامی برگزار شود تاکید کرد، سوگواران حسینی باید از استفاده برخی الات موسیقی در آیین های عزاداری خودداری کنند.

امام جمعه گلپایگان به اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل در این شهرستان اشاره کرد و با قدردانی از مجریان اظهار کرد:ایجاد آمادگی بیشتر در عرصه های مختلف برای حفظ و صیانت از کشور بخصوص تهدیدات دشمن از اهداف برگزاری مانور ها و اقدامات در این هفته است.

حجت الاسلام ' اسماعیلی' همچنین باگله مندی از خلف وعده نظام منهدسی گاز استان در واگذاری تاییدیه گاز به نظام منهدسی این شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه فرآیند بازرسی تاسیسات گاز در خرداد ماه سال جاری به نظام مهندسی این شهرستان تفویض شد اما در عمل این اقدام پس از حدود پنج ماه عملیاتی نشده است.

وی اظهار کرد:انتظار می رود مسوولان ذیربط در عملی شدن این اقدام که یکی از نیازها و مطالبات بحق چندین ساله مردم خوب این شهرستان است بیش از این کوتاهی نکنند.

به گزارش ایرنا، نماز گزاران گلپایگانی پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی حمایت از امر به معروف و نهی از منکرشرکت کردند.

در این راهپیمایی که از محل مصلای نماز جمعه تا مسجد جامع گلپایگان برگزار شد در تجمع پایانی، با قرائت بیانیه شرکت کنندگان در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب در جامعه و حمایت از آمران به معروف تاکید کردند.

شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

پ/7138 / 556

انتهای پیام /*


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits