دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آتش سوزی در اهواز خسارت جانی نداشت
0
آتش سوزی در اهواز خسارت جانی نداشت - 'مقصود حق شناس' جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا-سوزی-اهواز-خسارت-جانی-نداشت

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

آتش سوزی در اهواز خسارت جانی نداشت

'مقصود حق شناس' جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به محض تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی در ساعت 14 و 9 دقیقه، 10 دستگاه خودرو از ایستگاههای همجوار و 30 نفر نیروی آتش نشان به محل اعزام شدند.

وی افزود: علی رغم شدت باد و مواد سریع الاشتعال از جمله چسب، تینر، کپسول پیک نیک، چوب و چرم در محل و همجواری با واحدهای مسکونی، به این واحدها سرایت نکرد و به خوبی مهار شد.

حق شناس تصریح کرد: به علت شکل خاص محل و شدت باد، سه نفر از نیروهای آتش نشان دچار دودگرفتگی شده و به همراه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: علت این حادثه با توجه به شدت خسارت 100 درصد به محل و شدت آتش سوزی نیازمند بررسی کارشناسی است که فردا انجام خواهد شد.

وی گفت: شهردار، فرماندار و مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در محل حادثه حاضر شدند.

حق شناس ادامه داد: محل وقوع حادثه یک بافت مسکونی بوده که به صورت غیر مجاز به صورت کارگاه تولید مبل درآمده بود.

7157/551




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits