دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
نوجوان ۱۳ ساله‌ای که به بزرگترین آرزویش رسید - کد مطلب: 247435نوجوان ۱۳ ساله‌ای که به بزرگترین -نوجوان-ساله-بزرگترین-آرزویش-رسید

کد مطلب: 247435

نوجوان ۱۳ ساله‌ای که به بزرگترین آرزویش رسید

تاریخ انتشار : جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳

هنوز ۱۳ بهار از زندگی‌ات را پشت سر نگذاشته بودی که تمام آرزوهای نوجوانی‌ات را پشت درهای بسته قرار دادی و به آرزوی همیشگی‌ات رسیدی و شهید شدی.

به گزارش فارس، قصه حماسه آن روزهای تو همیشه در دل‌ها جاری و داستان ایستادگی و مردانگی‌ات هنوز در سینه‌ها زنده است، دستانت را از دامن احساس کوتاه کردی و هنوز ۱۳ بهار از زندگی‌ات را پشت سر نگذاشته بودی که تمام آرزوهای نوجوانی‌ات را پشت درهای بسته قرار دادی و به آرزوی همیشگی‌ات رسیدی.

ای سفر کرده دیار عشق! بر بال کدامین ملک نشسته‌ای که عاشقانه و شتابان به سرای جاوید سفر کردی در مناجات شبانه‌ات نام معشوق را چگونه زمزمه کردی که عظمت را این چنین به تو عنایت کرد.

چه باید کرد تا رنگ جاودانگی گرفت؟

تو در زیارت عاشورایت با مولای‌مان حسین (ع) چه گفتی که کربلایی شدی؟

قصه حماسه آن روزهای تو همیشه در دل‌ها جاری و داستان ایستادگی و مردانگی‌ات هنوز در سینه‌ها زنده است، دستانت را از دامن احساس کوتاه کردی و تو هنوز ۱۳ بهار از زندگی‌ات را پشت سر نگذاشته بودی که تمام آرزوهای نوجوانی‌ات را پشت درهای بسته قرار دادی و به آرزوی همیشگی‌ات رسیدی.

تو می‌گفتی زندگی زیباست، اما شهادت زیباتر و چه سعادتی والاتر از این.

آن روزها که چشم‌ها نگران و بغض‌ها در سینه‌ها حبس شده و دل‌ها در حسرت جدا شدن پاره‌ای از خاک وطن غمگین بود، تو عاشقانه جنگیدی و خاک وطن را از چنگال کفتارصفتان ربودی و با فریادهای الله‌اکبر و با ذکر یا حسین (ع) و یا مهدی (عج) دل دشمن را به‌ لرزه درآوردی و مردانگی‌ات را به رخ همه تاریکدلان کشیدی.

هنوز نخل‌های سر به فلک کشیده خرمشهر رشادت تو را برای همه تعریف می‌کنند، هنوز نسیم گرم خرمشهر به یاد آن روزهایی که در چفیه‌ات می‌پیچید و صورت نورانیت را نوازش می‌کرد، دلاوری‌ات را در گوش همه زمزمه می‌کند.

سلام بر تو و روح بلند و ملکوتی امام و پیشوای‌مان خمینی (ره) و سلام بر تو ای شهید نوجوان که آخرین صفحه از دفتر زندگی‌ات صفحه سرخ شهادت بود.

نامت همیشه در دل‌ها زنده باد...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits