دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
افزایش کمک های بانک جهانی برای مقابله با ابولا
0
افزایش کمک های بانک جهانی برای مقابله با ابولا - به گزارش ایرنا، «جیم یانگ کیم» روز پنجشنه با صدور-افزایش-بانک-جهانی-مقابله-ابولا

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

افزایش کمک های بانک جهانی برای مقابله با ابولا

به گزارش ایرنا، «جیم یانگ کیم» روز پنجشنه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، مبلغ یکصد میلیون دلار دیگر برای جذب نیروهای تازه و تسریع عملیات کمک رسانی به کشور های گینه، لیبریه و سیرالئون اختصاص داده است.

این رقم مجموع کمک های مالی این نهاد بین المللی برای مقابله با بیماری ابولا را به 500 میلیون دلار خواهد رساند.

طبق آخرین برآوردهای سازمان ملل متحد، برای مقابله با بیماری ابولا و کمک به مبتلایان به این بیماری در کشورهای یاد شده، دستکم به پنج هزار پرسنل و دستکم 700 تا یک هزار نیروی بهداشتی برای معالجه این بیماران نیاز خواهد بود.

سرپرست بانک جهانی در این اطلاعیه با بیان اینکه تلاش ها و همکاری های جامعه بین المللی برای مقابله با این بیماری در هفته های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، گفت: با وجود این، هنوز در نقاطی که شیوع این بیماری به اوج خود رسیده، به کارکنان آموزش دیده زیادی نیاز است.

وی افزود: باید کوشید تا هر مانعی را از سر راه تامین سریع نیروهای تازه و اعزام این نیروها به مناطق ابولازده از میان برداشت.

در حالی که نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه به نشانه های امیدوارکننده ای از امکان مهار کردن این بیماری در کشور لیبریا اشاره کرده بود، شیوع این بیماری در سایر کشورهای ابولازده از جمله گینه، سیرالئون، مالی، اسپانیا، آمریکا، نیجریه و سنگال همچنان مایه نگرانی شدید نهادهای بهداشتی بین المللی است.

براساس آخرین ارقام منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی، تاکنون 13 هزار و 703 نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده که از این تعداد، چهار هزار و 922 نفر جان خود را از دست داده اند.

اروپام-4-541 ** 2023




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits