دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اراده کنیم، نطنز و اراک را نابود می کنیم!
0
اراده کنیم، نطنز و اراک را نابود می کنیم! - به گزارش افکارنیوز، یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی اد-اراده-نطنز-اراک-نابود
اراده کنیم، نطنز و اراک را نابود می کنیم!

به گزارش افکارنیوز، یک مرکز مطالعاتی صهیونیستی ادعا کرد اگر رژیم صهیونیستی اراده کند، می تواند تاسیسات هسته ای ایران در نطنز، اراک و فردو را نابود کند.

مرکز«بگین -سادات» حمله به این نقاط را بهترین راه برای جلوگیری از دست یابی ایران به سلاح اتمی توصیف کرده و افزوده است: کشورهای عرب نیز با کمال میل آسمان خود را به روی جنگنده های ما باز می کنند و نیروی هوایی اسرائیل به آسانی خود را به نطنز و اراک و فردو می رساند.

تهدید حمله به تاسیسات هسته ای ایران

رهبر معظم انقلاب اول فروردین ۹۲ درباره یاوه‌گویی گاه به گاه مقامات صهیونیستی فرمودند: (غیر از آمریکا) دشمنان دیگری هم هستند که ما اینها را در درجه اول و در ردیف اول به حساب نمی‌آوریم: دشمن صهیونیستی هم هست، منتها رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم می‌کنند؛ تهدید به حمله نظامی می‌کنند؛ اما به نظرم خودشان هم می‌دانند و اگر نمی‌دانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

جالب آنکه مرکز سادات - بگین نیز، به آسیب پذیری رژیم صهیونیستی در صورت هرگونه غلط زیادی نسبت به ایران اذعان کرده و نوشته است؛ البته در صورت حمله، حزب الله و حماس ما را موشک باران می کنند و با تجهیزات و قدرتی که طی سال های اخیر به چنگ آورده اند، می توانند تمام کشور را هدف قرار دهند.

* گزارش نتانیاهو به پارلمان صهیونیست ها

روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: نتانیاهو در سخنرانی خود در آغاز دوره زمستانی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت: قدرت حزب الله از سال ۲۰۰۶ میلادی (جنگ ۳۳ روزه) تاکنون ۱۵ برابر شده است. حزب الله اکنون دارای موشک ها و تجهیزات رزمی زیاد و پیشرفته است و نیروهای بین المللی قادر نخواهند بود از ما در مقابل حزب الله لبنان حمایت کنند.
الاخبار همچنین نوشت: بر اساس ارزیابی دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی، درصورت حمله به حزب الله لبنان، پاسخگویی متقابل آنها (حزب الله) دردناک و بی سابقه خواهد بود و اگر درگیری بوجود آید باید در سریعترین زمان به آن پایان دهیم.

فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سئوال که آیا حزب الله جبهه جنگ با رژیم صهیونیستی را به طور کامل فعال می کند؟ گفت: بسته به شرایط حزب الله دارد و در صورت احساس نیاز به سرعت راهبردش را تغییر می دهد و می تواند به حمله ای بزرگ علیه رژیم صهیونیستی دست بزند که پیامدهای آن هم بسیار زیاد خواهد بود.
وی درباره مقایسه جنگ علیه نوار غزه با جنگ آینده علیه حزب الله افزود: تهدید حزب الله بسیار بزرگتر از تهدید نوار غزه است و این دو جنگ اصلا قابل مقایسه نیستند. گولان اضافه کرد: دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا درگیری همه جانبه با حزب الله زیاد طول نکشد و معقول هم نیست که ارتش برای پایان سریع هر جنگی آماده نباشد.

تهدید حمله به تاسیسات هسته ای ایران

* داعش خطری برای رژیم صهیونیستی نیست

یائیر گولان با تاکید به اینکه گروه تروریستی تکفیری داعش خطری برای رژیم صهیونیستی نیست، گفت: خطر اصلی و بزرگ جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان هستند.
وی افزود: گنبد آهنین قادر نیست از رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت حزب الله حمایت و دفاع کند و تاب تحمل در مقابل موشک های پیشرفته آن را ندارد.

گولان درباره اظهارات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای فتح الجلیل، پاسخ داد، همزمان صهیونیست ها را هم مطمئن و هم نگران می کند.

وی افزود:عملیات تخلیه شهرک های صهیونیست نشین بعداز شروع جنگ با حزب الله کامل و همه جانبه نخواهد بود، زیرا تنها بخشی از این شهرک ها در معرض خطر جدی خواهند بود.

یکی از دلایل اینگونه اظهارات رژیم صهیونیستی، به دست آوردن بهانه برای افزایش اقدامات غیرقانونی و اشغالگری ها و فشار آوردن به سیاستمداران اروپایی و امریکایی به منظور افزایش کمک ها و حمایت های آنان از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits