دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بی توجهی به مناطق محروم در دولت تدبیر و امید پذیرفتنی نیست
0
بی توجهی به مناطق محروم در دولت تدبیر و امید پذیرفتنی نیست - به گزارش ایرنا، «ابوالفضل صدرائیه» روز جمعه در حا-توجهی-مناطق-محروم-دولت-تدبیر-امید

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

بی توجهی به مناطق محروم در دولت تدبیر و امید پذیرفتنی نیست

به گزارش ایرنا، «ابوالفضل صدرائیه» روز جمعه در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهر جوشقان قالی در دیدار با امام جمعه این شهر افزود: باید با صدور دستورالعمل ها و اتخاذ تدابیر لازم نسبت به رفع این معضلات که بگفته وی آفتی برای مدیریت دولت تدبیر وامید است، نسبت به حل مشکلات مردم گام برداشت.

صدرائیه همچنین اظهار امیدواری کرد: در دولت یازدهم با نگاهی عدالت محور به تمام مناطق کاشان بتوانیم به درخواست های مردم شهر تاریخی جوشقان قالی جامه عمل بپوشانیم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان افزود: مدیران دولت تدبیر و امید با وجود اعتبارات محدود در همه نقاط کشور برای خدمت رسانی به مردم می کوشند.

وی اظهار داشت: تبدیل جوشقان قالی به شهری مجزا فرصت مناسبی برای مسوولان فراهم آورده تا برای توسعه و پیشرفت این خطه برنامه ریزی داشته باشند.

** مسوولان مطالبات مردم را ارج نهند

امام جمعه شهر جوشقان قالی از توابع کاشان نیز در این نشست گفت: مسوولان باید درخواست ها و مطالبات بحق مردمی را ارزشمند دانسته و در تحقق آنها از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

حجت الاسلام 'غلامرضا سلیمانی' اظهار داشت: فرمانداران با توجه به جایگاه ویژه، در رسیدگی به مشکلات شهری بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.

وی جوشقان قالی را از پرجمعیت ترین شهرهای کاشان دانست و افزود: مردم این شهر با وجود داشتن امکانات بهداشتی مناسب از نبود پزشک و آمبولانس برای مداوا و انتقال بیماران به بیمارستان های همجوار رنج می برند.

وی با اشاره به بسترهای مناسب کشاورزی در جوشقان قالی گفت: درحالی که کشور از کمبود آب رنج می برد، این شهر با داشتن منابع آبی مناسب، شرایط توسعه در صنعت کشاورزی را دارد.

سلیمانی در پایان بر حل مشکلات بنیاد مسکن جوشقان قالی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با وجود سکونت خانواده های زیادی در این مکان، عدم همکاری برخی باعث محرومیت آنها از نیازهای اولیه زندگی شده است.

7565/545

انتهای پیام /*


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits