دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
امام حسین (ع) با قیام خود امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد
0
امام حسین (ع) با قیام خود امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد - سردار یحیی شرفی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز ج-امام-حسین-قیام-معروف-منکر-جامعه

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

امام حسین (ع) با قیام خود امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد

سردار یحیی شرفی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: اهداف امام حسین (ع) از قیام اصلاح جامعه، امر به معروف و نهی از منکر و نیز تداوم اسلام ناب بود.

وی اظهار کرد: امام حسین (ع) در زمانی بپا خاستند که دشمنان اسلام قصد داشتند تا اسلام را تحریف و خاندان پیامبر اکرم (ص) را تخریب کنند.

سردار شرفی با بیان اینکه امام حسین (ع) و یاران باوفایشان توانستند با حرکت های خود دشمنان را رسوا کنند اضافه کرد: بی اعتنا نبودن به رفتار های ناصحیح دیگران در سطح جامعه از دیگر درسهای مهم نهضت عاشورا و قیام سالار شهیدان بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در آموزه های دینی ادامه داد: قرآن کریم تاکید بسیاری بر اجرای این فریضه مهم دارد به گونه ای که اگر این امر مهم در جامعه انجام نشود پلیدی و بی بند و باری در جامعه گسترش می یابد.

وی اظهار کرد: هفته امر به معروف و نهی منکر امسال با شعار تذکر لسانی، پیام مهربانی، نظارت همگانی و با مشارکت همه مردم برگزار می شود.

سردار شرفی اظهار کرد: در سطح آذربایجان غربی نیز همزمان با سراسر کشور برنامه هایی برای برگزاری هرچه بهتر و پر بارتر این هفته تدارک دیده شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: از جمله برنامه های گرامیداشت هفته یاد شده شامل برگزاری راهپیمایی و تجمع در مصلی ارومیه، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در روز دوشنبه پنجم آبان ماه است.

هر سال در کشور از اول تا هفتم ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که با اجرای برنامه های مختلف این هفته گرامی داشته می شود.

7125/581




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits